Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش نزدیک به ۲۵ درصدی تعداد کامیون های حامل کالاهای صادراتی از پایانه های مرزی استان در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی،  پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : در سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۲۷ هزار و پانصد کامیون حامل کالاهای صادراتی از طریق پایانه های مرزی استان خارج شده که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نزدیک به ۲۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : همچنین در این مدت شاهد تردد تعداد مشابه کامیون حامل کالاهای وارداتی از پایانه های مرزی استان به کشور بوده ایم که طبق برآورده های انجام شده افزایش ۳۷ درصدی را نیز در این شاخص مشاهده می‌شود.

آرامون اظهار داشت : در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ بیشترین تردد کامیون از پایانه های مرزی استان به ترتیب در پایانه های مرزی بازرگان ، پلدشت و سرو انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صادرات راهداری و حمل نقل جاده ای آذربایجان غربی راهداری و حمل و نقل آذربایجان غربی آذربایجان غربی راهداری و حمل و نقل آذربایجان غربی پایانه های مرزی پایانه های مرزی استان پایانه های مرزی آذربایجان غربی حامل کالاهای سه ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از کشف مقادیر چشم گیری کالای قاچاق در نوار مرزی این استان خبر داد و افزود: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

سردار محمد احمدی اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد