Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی امروز در جشن وصال و آئین گرامیداشت هفته ازدواج که در تالار وحدت برگزار شد با توجه به جایگاه ازدواج در دین مبین اسلام و دیگر ادیان الهی، گفت: راهکار خانواده ساز وکار مربوط به خودرا دارد و باید این امر معروف ترویج شود.

وی با بیان اینکه پیش قدم شدن برای ازدواج‌ها ارزشمند است، افزود: عشق ورزیدن، مودت و دلدادگی اساس زندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ازدواج امر بسیار مبارکی است. نگران معیشت هم نباشید. هیچکس نبوده که معیشتش بعد ازدواج بدتر شده باشد.

رئیس جمهور، دولت را موظف به گسترش این معروف دانست و گفت: خانواده‌ها هم مهریه را سنگین نگیرند.

رئیسی گفت: ارزش مهریه همسر من و دخترهایم هرکدام کمتر از یک سکه بهار آزادی است.

وی به مسئولان مربوط دستور داد: مراکز امکانات تفریحی دولت و سازمان‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد. آئین نامه‌ای آن را ظرف دو هفته تنظیم و به سراسر کشور ابلاغ کنید.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه وام های ازدواج تسهیل شود، افزود: بانک ها برای انتظار زوج ها و دریافت وام زمان بگذارد. آئین نامه آن ظرف ۱۵ روز آینده تنظیم شود تا زوجین برای تسهیلات معطل نشوند.

رئیسی گفت: ما اعلام کردیم در طول ۴ سال، ۴ میلیون مسکن بسازیم. ما عقب ماندگی ساخت مسکن در سال های گذشته داریم. قانون ما را موظف و تسریع به تامین مسکن برای زوج های جوان کرده است.

وی تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی تعاونی هایی تشکیل دهد و از خود جوان ها کمک گیرید، با در اختیار گذاشتن زمین، تسهیلات و مصالح تا خود جوانان ساختن مسکن را شروع کنند.

در این آئین از برخی خیرین و فعالین حوزه ازدواج و خانواده تجلیل می‌شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زوج های جوان هفته ازدواج زوج ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین و اجرای پروژه‌های مسکن در استان بوشهر سرعت می‌گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند سه شنبه ضمن بازدید از سایت‌های ۱۰۸ و ۳۷ هکتاری اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر بوشهر، از پروژه آماده‌سازی ۱۲۲ هکتاری روستای لیلک در شهرستان تنگستان نیز بازدید کرد و دستورات لازم جهت تسریع در روند آماده‌سازی اراضی را صادر کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: این اراضی در اختیار متقاضیانی قرار می‌گیرد که جهت دریافت زمین برای احداث مسکن در سایت نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اراضی ۱۲۲ هکتاری روستای لیلک در شهرستان تنگستان در هزار و ۵۰۰ قطعه خواهد بود، اظهار داشت: برای تمامی متقاضیانی که پیش‌تر در سایت نهضت ملی ثبت نام کرده‌اند پیامک ارسال شده که در صورت تمایل جهت ساخت در روستای لیلک به بنیاد مسکن شهرستان تنگستان مراجعه کنند.

وی تأکید کرد: تأمین زمین برای افراد واجد شرایط به عهده دولت است و سایر دستگاه‌های خدمات رسان نیز زیر ساخت‌ها را فراهم خواهند کرد.

وی بیان کرد: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن بعد از واگذاری اراضی می‌توانند پروانه ساختمانی اخذ کرده و ساخت واحد مسکونی خود را آغاز کنند.

کد خبر 6099935

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان شتاب می‌ گیرد
  • کم کاری رسانه در تبلیغات جوانی جمعیت
  • ۱۰ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان نهضت ملی مسکن قرار می‌گیرد
  • جوانی جمعیت از مؤلفه‌های اصلی قدرت و اقتدار ملی است
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن | وام ۳۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟
  • واگذاری زمین و اجرای پروژه‌های مسکن در استان بوشهر سرعت می‌گیرد
  • مفقود شدن دختر جوان در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند