Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه تیرماه سال ۱۳۶۰ قطعه تاریک در زندگی آمریکا است، گفت: حضور پررنگ استعمارگر خائن و شیطان اکبر یعنی آمریکا از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ تاکنون در ایران مایه ننگ و جنایت بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به عوامل استحکام بنیان خانواده اظهار داشت: اولین عامل طبق حدیثی از پیامبر اکرم(ص)، داشتن اخلاق نیکو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قدردانی و تشکر از زحمات یکدیگر نیز یکی دیگر از عوامل استحکام بنیان خانوده است، خاطرنشان کرد: کمک کردن در کارهای منزل نیز یکی دیگر از عوامل استحکام قوام و پایه‌های ازدواج و خانواده است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه رازداری نیز یکی از عوامل مهم تقویت و استحکام بنیان خانواده است، افزود: محبت، احترام، صبر در برابر سختی‌ها، قدردانی و تشکر در برابر زحمات، رازداری و رعایت حقوق یکدیگر از مهمترین عوامل تقویت و استحکام بنیان خانواده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به مناسبت‌های مهم پیش رو گفت: اول ذی‌الحجه، سالروز پیوند مقدس ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) است.

وی با اشاره به 11 تیر، سالروز شهادت عالم ربانی و شهید محراب آیت‌الله صدوقی اظهار داشت: جبهه نفاق با افتخار خود را ضد آمریکا معرفی می‌کردند و کسی هم بعد از شهادت آیت‌الله صدوقی از ان‌ها نپرسید که این انسان پیر چه خطری برای شما داشت.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه چون جبهه، جبهه نفاق بود به‌صورت رسمی ترور را اعلام کردند، خاطرنشان کرد: همین جبهه بیش از 17 هزار ترور در کشورمان انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه تیرماه سال 1360 قطعه تاریک در زندگی آمریکا است، ابراز کرد: حضور پررنگ استعمارگر خائن و شیطان اکبر یعنی آمریکا از کودتای 28 مرداد 1332 تاکنون در ایران مایه ننگ و جنایت بوده است.

وی با اشاره به حوادث مختلف تیرماه در کشورمان که آمریکا در ان‌ها نقش داشته است، گفت: ناو وینسنس آمریکا در 12 تیر 1367 و در روز روشن، هواپیمای مسافربری را با 290 مسافر در آب‌های خلیج فارس سرنگون کرد که نه تنها مجازاتی نشد بلکه با اعطای مدای از فرمانده این ناو تجلیل شد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جنایات آمریکا در نقاط مختلف دنیا اظهار داشت: جنایت‌های متعدد آمریکا در نیمه اول تیر در کشورمان سبب شد تا این هفته به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شود.

وی تصریح کرد: جنایات آمریکا یکی دو مورد نیست بلکه آمریکا جنایت‌های متعددی در کشورهای مختلف و به اسم حقوق بشر اما بر ضد بشریت انجام داده است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه حوادث تیرماه فقط بخشی از جنایت‌های آمریکا در کشورمان است، افزود: آمریکا 20 سال در افغانستان جنایت کرد که نتیجه آن 300 برابر شدن تولید مواد مخدر در این کشور بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه مسیر عبور مواد مخدر به اروپا از ایران است، گفت: 4 هزار شهید فقط در راه مبارزه با مواد مخدر چهت جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشورمان و همچنین خروج از ایران به سمت اروپا تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تببین اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند تا موفقیت‌های کشورمان را بی‌اهمیت نشان داده و چهره آمریکا را بزک کند.

آیت‌الله خاتمی تاکید کرد: منکر نقاط ضعف نیستیم اما دشمن می‌خواهد موفقیت‌ها را بی‌اهمیت جلوه دهد و ریشه اکثر این توطئه‌ها نیز آمریکا و نوکران آن و یا عوامل آن در درون کشور است.

وی خاطرنشان کرد: 160 سایت به‌صورت شبانه‌روزی و به زبان فارسی در فضای مجازی علیه ایران و برای مایوس کردن مردم، تبلیغ و سیاه‌نمایی می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان استحکام بنیان خانواده آیت الله خاتمی عوامل استحکام مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است

آیت الله حسینی بوشهری،خطیب نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته قم با اشاره به نهم اردیبهشت و روز شورا گفت: شورا‌ها جایگاه مهمی در دین و قانون اساسی دارد و کسانی که وارد شورا می‌شوند باید پایبند به قانون، پاکدست و توانمند باشند و در ارائه خدمت به مردم کوتاهی نکنند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه شورا‌ها با مسئولین هم افزا هستند افزود: شورا بخاطر امکانات و قدرتی که در اختیار دارد نباید محل سو استفاده برخی قرار گیرد و وجود افراد خوش سابقه و دلسوز برای مردم، ابزار موفقیت شوراهاست.

وی در ادامه به شهادت استاد مطهری و روز معلم اشاره کرد و گفت: شهید مطهری معلمی بود که برای همه سطوح جامعه باید الگو باشد چرا که در علم و اخلاق در قله بود و نام گذاری روز شهادتش بعنوان روز معلم بسیار پرمعنی است و معلمان باید برای دانش آموزان و دانشگاهیان الگو باشند.

امام جمعه قم آموزش علم و یاد دادن تفکر عمیق برای جلوگیری از سطحی نگری و آموزش عملی اخلاق را سه رکن معلمی دانست و افزود: اگر می‌خواهیم در جامعه تحویل ایجاد شود باید از آموزش و پرورش آغاز کنیم.

وی افزود: بودجه آموزش و پرورش باید تامین باشد و معلمان با عشق و علاقه سرکلاس حاضر شوند و درگیر رتبه بندی و معیشت نباشند همچنین سند تحول باید مو به مو اجرا شود تا شاهد تحول در نظام آموزشی کشور برای تربیت انسان تراز انقلاب اسلامی باشیم .

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • عضو پارلمان اروپا: این نهاد ننگ بشریت است
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است
  • اقدامات آمریکا در دهه‌های اخیر نمایشگاهی از جنایات جنگی است
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر