Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: باید درب اتاق فرمانداران و مدیران به روی مردم باز باشد، باید به لحظه مشکلات مردم پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان فیروزکوه با حضور محسن منصوری استاندار تهران، سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، امام جمعه شهرستان فیروزکوه، نماینده مردم فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، دیگر مسئولان و جمعی از مردم در محل مصلای نماز جمعه شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک اول ذی الحجه و سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) ضمن تشکر از زحمات فرماندار قبلی و تبریک به حیدری منش فرماندار جدید این شهرستان اظهار داشت: فرماندار جدید از افراد بومی شهرستان، مومن، انقلابی، جوان و پر انرژی و با تجربه در حوزه مدیریتی هستند از اینرو توقع داریم که به طور مستمر پیگیر مشکلات مردم باشند.

وی ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، باید اداره امور به جوانان واگذار شود تا برای انقلاب کادرسازی صورت گیرد، بنابراین باید بدنه بخشداران و فرمانداران از افراد جوان باشند تا حداقل دو دهه از این تجربه استفاده کنند.

استاندار تهران با اشاره به لزوم کار صادقانه، خالصانه، مومنانه و استفاده از ظرفیت مردم در مورد انتخاب نماز جمعه به عنوان محل برگزاری تکریم و معارفه تاکید کرد: روز جمعه برای مسئولین روز تعطیل نیست بلکه روز کار است، محل نماز جمعه به جهت تاکید بر حفظ مناسبات سیاسی و اجتماعی در ارکان حاکمیت و اینکه مرکز حکومت جمهوری اسلامی باید در مسجد و نماز جمعه باشد، برای مراسم انتخاب شده، و حضور در بین مردم را انتخاب کردیم چون معتقدیم تمام حاکمیت متعلق به مردم است.

منصوری گفت: دولت سیزدهم مفتخر به عنوان دولت مردمی است، این سیاست گذاری یک رویه است و باید درب اتاق فرمانداران و مدیران به روی مردم باز باشد، باید به لحظه مشکلات مردم پیگیری شود.

وی افزود: مدارا، ملاطفت با مردم، مردم داری و حضور در میان مردم نیز حائز اهمیت است و به افزایش سرمایه اجتماعی نظام کمک می کند، همچنین باید پیگیر جدی مسائل و مشکلات مردم باشیم و با اخلاص این کار را دنبال کنیم.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد خدمت به مردم افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری برای خدمت باید مسیر، مسئله و ظرفیت ها شناخته شده و انتخاب راه حل درست بر مبنای شناخت ظرفیت ها باشد، از این رو باید برنامه ریزی دقیق داشته باشیم و اولویت ها مشخص شود.

وی با اشاره به لزوم اتمام پروژه های نیمه تمام تاکید کرد: نهضت اتمام پروژه های نیمه تمام طبق تاکید رئیس جمهور به پیش می رود و در این مسیر اصلی ترین ظرفیت، مردم هستند و باید به معنای واقعی مردم در اداره امور کشور دخیل شوند.

استاندار تهران تصریح کرد: هدف گذاری مقام معظم رهبری، تمدن سازی است در این مسیر خودسازی و جامعه سازی نیاز است و در مسائل مدیریتی و اجرایی عدالت اجرا شود، همچنین با وحدت و همدلی مسئولان و مردم کارها به پیش می‌رود.

استاندار تهران خاطرنشان‌کرد: کارها باید شبانه روزی پیگیری شود و فرماندار نظارت به مجموعه ادارات و دستگاه ها داشته باشد و در پیگیری ها نباید بر سر حفظ حقوق بیت المال مماشات کرد.

منصوری تاکید کرد: مصوبه دولت در مورد استقرار صنایع استان با پیگیری به سرانجام رسید،تامین زمین برای ایجاد مسجد و حوزه علمیه در شهرستان ضروری است.

وی اظهار داشت: باید امید را در دل مردم ایجاد کرد، اکنون ما مسئول هستیم و باید مشکلات را پیگیری کرد.

وی همچنین تصریح کرد: در هدفمندسازی یارانه‌ها به مردم سخت گذشت، اما مردم همراهی و صبوری لازم را داشتند و سعی می کنیم که از سرمایه اجتماعی هزینه نکنیم. منصوری در مورد تغییر و تحول فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به مصلحت شهرستان این امر را تصمیم مدیریتی برشمرد و اینکه تحت فشار هیچ گروه و فردی این کار صورت نگرفته،  بلکه بر مبنای مصلحت شهرستان این اقدام انجام شده است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماز جمعه استاندار تهران مراسم تکریم و معارفه شهرستان فیروزکوه محسن منصوری شهرستان فیروزکوه مقام معظم رهبری استاندار تهران مشکلات مردم نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است

                                                                        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ نامی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران در استانداری ایلام با اشاره به اینکه رهاسازی نخاله‌ها درحاشیه شهرها و در مسیر مسیل‌ها و پل‌ها همیشه حادثه آفریده است اظهار داشت: بیش از ۶ هزار کیلومتر از رودخانه‌ها از کنار شهر‌ها می‌گذرد و قطعا ریختن نخاله و تفکیک نشدن زباله به ویژه پلاستیک‌ها ازمبداء امری جبران ناپذیر است.   وی عنوان کرد: دربودجه‌سال ۱۴۰۳‌کلیه‌دستگاه‌های اجرایی‌مکلف شده اند‌برای جلوگیری‌ازکاهش منابع آبی ازپساب تصفیه‌شده استفاده کنند.   رییس سازمان مدیریت بحران کشور همچنین تصریح کرد: برای اطفاء حریق به ویژه دراستان‌های دارای بیشترین نزولات جوی مثل استان ایلام باید همه دستگاه‌ها باهماهنگی مردم ازهم اکنون آماده باشند.   وی در ادامه اضافه کرد: خسارت‌های ناشی ازحوادث غیرمترقبه‌ بویژه سیل غیرقابل انکار است، اما تلاش ما کاهش حداقلی خسارت ها به‌ ویژه تلفات جانی است و این رویه را ما بیشتر در استان‌ها مثل ایلام می‌بینیم.   استاندار ایلام همچنین در این نشست بیان کرد: با عده‌ای که حقوق شهر و شهروندی‌ را رعایت نمی‌کنند‌ و بدون توجه به قانون، پسماندها‌ و نخاله ها را درحاشیه شهر می‌ریزند برخورد جدی شود.   بهرام نیا با قدردانی از تعامل مردم بادستگاه‌های اجرایی برای‌ زیبا سازی شهر‌ و پاکسازی مناطق‌ تفریحی و تفرجگاهی افزود: تعرض به حقوق شهروندی بویژه ریختن نخاله در مسیر مسیل‌ها و حاشیه شهر‌ها پذیرفتنی نیست.     وی در ادامه گفت: برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب و ترمیم و بهسازی سیل بند‌ها در استان به هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.   استاندار ایلام همچنین با بیان اینکه تعیین تکلیف روستا‌های بالادست سد سیمره و مهار آب‌های سطحی حتما باید پیگیری شود مطرح کرد: تخصیص ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار از مطالبات مردم این روستا‌ها است.   مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام در این نشست بیان کرد: بارش تگرگ در شهرستان مهران، ۹۸ میلیارد تومان خسارت وارد کرد که با پیگیری‌های استاندار ایلام، ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای جبران این خسارت‌ها اختصاص یافت.   بیگلریان اعلام کرد: بارش تگرگ در شهرستان دهلران به بیش از ۱۰ هزار هکتار از مزارع به میزان ۳۰۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرده که نیاز به پیگیری دارد.   مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام یادآور شد: در بند (د) تبصره ۱۶ امهال وام‌های کشاورزی، ۲۸ میلیارد تومان برای جبران خسارات سیل اختصاص یافته که تنها ۱۶ میلیارد تومان آن جذب شده است.

دیگر خبرها

  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است