Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه عمان امروز جمعه در جدیدترین موضع خود در خصوص جنگ یمن، گفت: ما معتقدیم که حل بحران یمن از رهگذر تشکیل دولت ملی فراگیر می‌گذرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از «الأهرام»، «بدر البوسعیدی» وزیر خارجه عمان سخنانی را در خصوص جنگ یمن مطرح کرد. وی گفت: از دیدگاه ما تنها راه برون رفت از بحران یمن، تشکیل دولت ملی فراگیر در این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، وی گفت: دولت فراگیر باید متشکل از تمامی برادران یمنی باشد. صلح در یمن یک تصمیم استراتژیک است که تنها یمنی‌ها آن را اتخاذ می‌کنند. صلح چیزی نیست که بتوان آن را از خارج به یمن تحمیل کرد.

این شخصیت عمانی در خصوص عملکرد «هانس گراندبرگ» فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن، گفت: ما از طرح صلح گراندبرگ در یمن حمایت می‌کنیم. این یمنی‌ها هستند که تصمیمات سخت و شجاعانه را برای تحقق صلح اتخاذ می‌کنند.

البوسعیدی در عین حال از راه حل دیپلماتیک به عنوان تنها راهکار برون رفت از بحران یمن یاد کرد و گفت: مهمترین راه حل مسالمت آمیز، گفتگو و مذاکره است. ما به این راه حل پایبند هستیم و طرف‌های مختلف را به آن دعوت می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به درد و رنج ملت یمن در پی جنگ ائتلاف متجاوز سعودی علیه آن اشاره کرد و گفت: عمان معتقد است که منافع عالی یمن باید تأمین گشته و صلح در این کشور برقرار گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جنگ یمن انصارالله ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا روز جمعه در هراس از توان موشکی و پهپادی ایران و با نادیده گرفتن عملیات وعده صادق و حمله به رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران باید سیستم‌های تسلیحاتی خود را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش ایرنا آستین با نادیده گرفتن موفقیت عبور موشک‌های ایران از لایحه‌های پدافند هوایی رژیم اسرائیل که ادعای غیرقابل نفوذ بودن آن را داشت، به خبرنگاران گفت: "از این حمله درس زیادی آموخته شده است. "

وی ادعا کرد: آن‌ها از مهمات زیادی استفاده کردند و هدف آن‌ها تحمیل خسارت قابل توجه در اسرائیل بود.

آستین در ادامه ادعا‌های خود گفت؛ "ایران باید کارآمدی سیستم‌های تسلیحاتی و برنامه ریزی خود را بررسی کند. فکر می‌کنم اسرائیل نشان داده است که توانایی قابل توجهی برای دفاع از خود دارد. "

دیگر خبرها

  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • رایزنی برای افزایش سفر بین ایران و عمان
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس
  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس
  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس