Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور در تماس تلفنی با مهدی دوستی استاندار هرمزگان در ساعات اولیه بامداد شنبه (11 تیر) ضمن دریافت آخرین گزارشات از خسارات زلزله هرمزگان دستور داد امکانات لازم برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان به سرعت ارسال شود.

به گزارش فارس، زلزله ۶.۱ ریشتری بامداد امروز شنبه ساعت ۲:۰۲ منطقه مهران را در مرز میان بندرخمیر و خلیج فارس و شهرستان بندرلنگه لرزاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین وقوع 3 زمین‌لرزه با قدرت 6.3 و 6.1 در استان‌ هرمزگان، خساراتی را به بخش‌های مختلف این استان وارد کرد. تیم‌های امدادی از سپاه تا هلال‌احمر به منطقه اعزام و مسوولان استانی نیز در محل زلزله حضور دارند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر کشور حادثه زلزله زلزله هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به افتتاح ۸۰۰ کلاس درس در سال گذشته گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که‌ موجب ارتقای سرانه فعلی فضای آموزشی می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077716 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/برای ورود واگن‌ها عقب ماندگی نداریم
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد
  • دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم
  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه