Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:50:52 GMT

۲۰۰۰ دانش آموز عازم اردوهای راهیان نور شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۲۰۳۲

۲۰۰۰ دانش آموز عازم اردوهای راهیان نور شدند

به گزارش خبرنگار مهر، پس از چند سال وقفه به علت شیوع ویروس کرونا، اردوی دانش آموزی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور از صبح امروز آغاز شد.

بازدید از مناطق عملیاتی پاوه، مرصاد، مرصاد، بازی دراز و یادمان‌های شهدای غرب کشور و یادواره ملی شهدای دانش آموز از جمله برنامه‌های این اردوی دانش آموزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود دو هزار نفر در این اردوی دانش آموزی شرکت می‌کنند که از این میان ۷۰۰ دانش آموز پسر روزهای شنبه و یکشنبه یازدهم و دوازدهم تیر ماه و بیش از ۸۰۰ دانش آموز دختر روزهای دوشنبه و سه‌شنبه سیزدهم و چهاردهم تیر ماه از این مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد.

کاروان دانش آموزان پسر در قالب لشکر آسمانی در اولین ایستگاه بازدید خود از مناطق عملیاتی غرب کشور به ارتفاعات بازی دراز رفتند.

کد خبر 5528187 علی قدمی

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوهای راهیان نور سند تحول بنیادین آموزش و پرورش صعود به بازی دراز شهرداری تهران شورای شهر تهران زلزله هلال احمر جمهوری اسلامی ایران علیرضا زاکانی گردشگری سازمان حج و زیارت حج تمتع آلودگی هوا سازمان تامین اجتماعی شورای شهر شهر تهران ترافیک قوه قضاییه مناطق عملیاتی دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، تیمی متشکل از معلمان و دانش‌آموزان ایرانی از مدارس شهرهای تهران، مشهد، کرمان و اصفهان در بزرگترین رویداد بین‌المللی ایده و فناوری کشور ترکیه با عنوان «یک ایده یک جهان» موفق به کسب ۵ مدال طلا در رشته‌های مختلف شدند.

حسن دیدبان وابسته فرهنگی کشورمان در استانبول با حضور در این روادید بین‌المللی با نخبگان افتخار آفرین ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و انجمن مخترعین ترکیه میزبان این دوره از مسابقات بود. این رویداد جهانی که در حمایت از ایده، استارتاپ‌ها و مخترعین جهان در کشور ترکیه در شهر استانبول برگزار شد میزبان تیم‌هایی از ۲۴ کشور دنیا از جمله ایران، کانادا، چین، تایوان، آمریکا، مالزی، اندونزی و امارات متحده عربی به صورت حضوری و غیرحضوری در ۱۰ زیرگروه مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی بود.

در این دوره از مسابقات که در استانبول برگزار شد، بیش از ۲۷۳ ایده و طرح نوآورانه مختلف با هم به رقابت پرداختند. بخش جوایز ویژه این مسابقات، به ۵ طرح برتر تقدیم شد که ۲ جایزه ویژه آن، سهم تیم‌های ایرانی شد.

این رویداد مهم فرصتی بزرگ برای مخترعان و نوآوران جوان است تا دستاوردهای خود را به مجامع علمی و سازمان‌های علمی-تحقیقاتی در سطح بین‌المللی معرفی کنند و با کسب اطلاعات از فناوری های روز دنیا خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده سازند.

دیگر خبرها

  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • سالانه ۲۰۰۰ نفر در حوزه کوانتوم تربیت و جذب می‌شوند
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند