Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد،‌ در بخشی از بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر که به مناسبت سالگرد شهادت شهید محراب آیت الله صدوقی ره صادر شده است،‌ آمده: شهید آیت الله صدوقی ره  یکی از استوانه های انقلاب اسلامی است که نماد مبارزه با نفاق، طاغوت، جهاد و شهادت است و اصولا ایشان متعلق به انقلاب و جریان انقلابی ملت ایران و مظهر انقلابی گری و طاغوت ستیزی مردم دارالعباده یزد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده: نزدیکترین جریان و افراد به شهید محراب، متن مردم و جریان های انقلابی در یزد هستند که با تبعیت از  سیره و سلوک سیاسی و معنوی این شهید عزیز، راه پر افتخار ایشان را ادامه می دهند. به تعبیر قرآن کریم: " ان اولی الناس بابراهیم للذین اتبعوه" نزدیکترین افراد به ابراهیم، پیروان او هستند.

محبوبیت و مرجعیت سیاسی و مردمی این شهید عزیز، در میان مردم و روحانیون دارالعباده، نه تنها کم نشده است بلکه هر روز بر میزان آن افزوده می شود.

جامعه روحانیون استان یزد در بخش دیگری از بیانیه خود آورده است:‌ جریان نفاق و تحجر که پایگاه آن خارج از شهر یزد است، از ابتدای انقلاب بر آن بوده است که  در این حقیقت تشکیک کند و مسیر روشن و انقلابی مردم دارالعباده را، تحریف کند.

این در حالی است که دفاع از انقلاب، مبانی امامین انقلاب و ارزش های دفاع مقدس،   یکی از شاخص های اصلی علما، روحانیون و مردم یزد است و شهر یزد، یکی از پیشگامان حرکت انقلابی مردم ایران است و یزد، قبل از آنکه شهر " قنوت، قنات و قناعت" باشد، شهر " قیام" است. 

بسیج طلاب سپاه الغدیر در بخش دیگری از بیانیه خود تأکید کرد:‌ حضور سران فتنه یا حامیان آنها در شهر دارالعباده، اهانت، توهین و دهن کجی به مردم شریف دارالعباده و پشت پا زدن بر میراث گرانب‌های شهید محراب است. فتنه و گناه نابخشودنی سال ۸۸، خط قرمز طلاب،  روحانیون و مردم دارالعباده است که بر سر آن با هیچ کس، معامله و مذاکره نخواهند کرد.

از همه ی عزیزان و نزدیکان شهید محراب می‌خواهیم که مبادا به خاطر غفلت، زمینه  حضور فتنه گران و حامیان آنها در شهر قیام و انقلاب فراهم شود که موجب رنجش مردم انقلابی و متدین یزد شود و روح شریف و بزرگ رهبر دارالعباده، شهید صدوقی را آزرده کند.

شهید صدوقی، متعلق به شخص یا گروه خاصی نیست، همه ی یزد، و به ویژ قلب و روح مردم یزد، " بیت" شهید محراب است.

 در پایان؛ برخود لازم می دانیم که از همه روحانیون، علما و همه کسانی که در خط شهید محراب قدم بر می دارند و با بصیرت دهی به مردم  در مبارزه با جریان نفاق و تحجر (به ویژه بصیرت دهی در خصوص بانیان و طراحان فتنه ۸۸) ایثار می‌کنند، قدردانی کنیم.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید صدوقی استان یزد بسیج طلاب سپاه الغدیر روحانیون مبارز فتنه 88 شهید محراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین‌، آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در خاطراتش شفاهی شان از حضور در خانه شهید شیرودی و صمیمت او با شهید کشوری می گویند و به شبی اشاره می کنند که امام خمینی فرمان برکناری بنی صدر را می دهد.

کد خبر 847514 منبع: مهر برچسب‌ها شهید - شهدای گمنام امام خمینی خبر ویژه شهید رهبر معظم انقلاب ابوالحسن بنی صدر

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • حال و هوای مسجد کوفه- محراب شهادت مولا امیرالمومنین(ع)
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • روحانیون و طلاب قم، لباس نظامی پوشیده اند برای جنگ با که؟ با زنان و دختران این سرزمین؟!
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی