Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، شاهین رضایی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح برای فرزندان مددجوی مورد حمایت ۱۳ استان در استان البرز برگزار شد.

وی بیان داشت: با توجه به لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانش‌بنیان برای توانمندسازی اقتصادی مددجویان و پذیرش فناوری پهپاد در کشاورزی، همچنین ظرفیت بالای اشتغال‌زایی در این بخش، کارگاه‌های آموزشی برای اشتغال در طرح نوین پهپاد برگزارشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز بابیان اینکه این آموزش در چند مرحله مقدماتی به مددجویان آموزش داده می‌شود، افزود: هر گروه سه نفره شرکت‌کننده در این دوره آموزشی از تسهیلات قرض‌الحسنه برای  خرید پهپاد و شروع به کار استفاده می‌کنند.

رضایی، برگزاری کارگاه آموزشی این طرح نوین از خدمات کشاورزی را در قالب الگوی راهبری شغلی و در یک برنامه فشرده برای مددجویان عنوان کرد و گفت: از بین  ۱۳۰ نفر داوطلب شرکت‌کننده، پس از استعداد سنجی و مصاحبه‌های مربوط ۶۵ نفر حایز شرایط شرکت در دوره شدند که بر اساس تعهد راهبر شغلی پس از اتمام موفق دوره آموزشی اشتغال آنان فراهم می‌ شود.

وی یادآور شد: پیش از این سم‌پاشی به روش استفاده از تراکتور و یا دستی انجام می‌شد اما امروز با این روش نوین بخشی از مشکلات کشاورزان حل می‌شود و این طرح علاوه بر کمک به خودکفایی فرزندان مددجو سعی در نقش‌آفرینی در بهبود فرآیند زنجیره ارزش کشاورزی کشور دارد.

کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز ۵۳ هزار نفر را زیر چترحمایتی خود دارد.

برچسب‌ها کشاورزی کرج کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشاورزی کرج کمیته امداد امام خمینی کشاورزی کرج کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام

‌ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گفت: بیش از دو هزار و ۱۰۰ معلم به عنوان حامی ایتام و محسنین با واحد طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان البرز همکاری دارند. - اخبار استانها -

رضا البرزی  در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: معلمان شمع وجود خویش را برای روشنایی راه ما و آیندگان ما ارزانی داشتند و این روحیه ایثار در کمک به نیازمندان نیز متجلی است.

وی افزود: معلمان علاوه‌ بر حمایت مالی از فرزندان ایتام و محسنین، نقش مهمی در آموزش و تربیت فرزندان خانواده‌های نیازمند بدون هیچ چشمداشت مالی داشته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز از همکاری بیش از دو هزار و 100 معلم با کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد و افزود: خوشبختانه در قالب موضوعات فرهنگی نیز شاهد همکاری معلمان هستیم.

استان البرز فرزند یتیم بدون حامی ندارد ارائه 1000 خدمت مسکن به مددجویان کمیته امداد استان البرز

البرزی با بیان اینکه خیران می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک‌اندیش استان البرز می‌توانند با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌ کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین ارسال عدد 26 به سامانه 30003333 و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/

گفتنی است؛ در حال حاضر قریب به 8 هزار یتیم و فرزند محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین مورد حمایت کمیته امداد استان البرز هستند.
انتهای پیام/ کد 1106

 

دیگر خبرها

  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند
  • سمپاشی دقیق‌تر و کم هزینه‌تر با پهپاد کشاورزی ایران ساخت
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی