Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر عامل شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: تصفیه خانه فاضلاب شماره ۳ شهرک صنعتی ارومیه آماده بهره برداری است.

حاتمی در گفت و گو با ایسنا افزود: تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۳ ارومیه بعد از ۱۴ سال با ظرفیت ۱۱۰۰ مترمکعب به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

وی تصریح کرد: برای اتمام این پروژه ۲۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده و با بهره برداری از این تصفیه خانه ظرفیت کل تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی ارومیه به ۱۵۰۰مترمکعب در روز خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شهرک های صنعتی آذربایجان غربی  با اشاره به اینکه ۲۷ شهرک صنعتی در استان در حال بهره برداری و فعالیت هستند، خاطر نشان کرد: بجز تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی ارومیه، ۸ تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی نیز در سطح شهرک های صنعتی استان در حال بهره برداری است.

حاتمی در خصوص آخرین وضعیت  بهره برداری ۸ تصفیه خانه شهرک های صنعتی استان نیز  اظهار کرد: مدول ۲ تصفیه خانه شهرک صنعتی خوی اخیرا تمام شد و در مدار بهره برداری  قرار گرفت، همچنین قرار داد تصفیه خانه شهرک صنعتی بوکان و مهاباد نیز منعقد شده در حال اجرا هستند.

وی یادآور شد: امسال عملیات عمرانی۲ تصفیه خانه مدول دوم شهرک های صنعتی نیز شروع شده و مابقی در حال طی مراحل  مطالعات است و در صورت تامین اعتبار تصفیه خانه  مدول دوم و تصفیه خانه های جدید به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل شهرک های صنعتی آذربایجان غربی افزود: تصفیه خانه شهرک صنعتی سردشت نیز در حال عقد قرار داد بوده و بیست و یکم ماه سال جاری پیمان کار آن برای شروع عملیات و اجرای طرح مشخص می شود.

حاتمی ادامه داد: از نظر وضعیت تصفیه خانه  فاضلاب شهرک های صنعتی از بسیاری از استان های صنعتی جلو هستیم هرچند موظف هستیم برای تمامی شهر ک های صنعتی که پساب مجموع واحد ها به بالای ۳۰۰ متر مکعب در روز می رسد تصفیه خانه  ایجاد کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تصفیه خانه فاضلاب فاضلاب شهری شهرک های صنعتی تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شهرک صنعتی ارومیه بهره برداری تصفیه خانه شهرک آذربایجان غربی شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه‌های فاضلاب رشت با قراردادی بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای استان گیلان از اجرای پروژه‌های فاضلاب بهداشتی قراردادی به ارزش بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان در شهر رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، علیرضا غیاثی _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جمع با خبرنگاران اظهار کرد: شرکت آبفای استان گیلان در راستای عمل به تعهدات و وظایف خود، که از مهم‌ترین آن‌ها جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب بهداشتی تولیدی شهرها و روستاهای تحت پوشش می‌باشد، از شروع تأسیس خود اجرای طرح‌های ایجاد تأسیسات فاضلاب را در دستورکار خود قرار داده و تاکنون موفق شده است در ۱۱ شهر ازجمله شهر رشت کد اجرایی، برای طرح‌های ایجاد تأسیسات فاضلاب اخذ و تأسیسات جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب بهداشتی را در این شهرها، به تناسب اعتبارات تخصیص داده شده، اجرا کند.

وی افزود: تا به امروز در شهر رشت یک تصفیه خانه فاضلاب به ظرفیت طراحی ۶۳ هزار متر مکعب در شبانه روز و یک پکیج تصفیه فاضلاب به ظرفیت یک هزار و ۸۰۰ متر مکعب در شبانه روز در مدار بهره برداری قرار دارد.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای گیلان خاطرنشان کرد: در راستای رفع آلودگی از رودخانه‌های زرجوب و گوهر رود، سه قرارداد با احجام مجموع ۶۰ کیلومتر لوله گذاری و هفت باب ایستگاه پمپاژ به ارزش قراردادی مجموع ۱,۲۵۰ میلیارد تومان در دست انجام است.

غیاثی اضافه کرد: بخش لجن تصفیه فاضلاب فخب به مبلغ اولیه ۸۰ میلیارد تومان و احداث تصفیه خانه فاضلاب جنوب شهر رشت (مسکن مهر) به ظرفیت ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز در حال تکمیل است.

کد خبر 751890

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه‌های فاضلاب رشت با قراردادی بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان
  • خط لوله تبریز - ارومیه هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد
  • خروج شهرک صنعتی آبندانک نوشهر از مجموعه محیط زیست
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • شهرک صنعتی آبندانک نوشهر از محدوده محیط زیست خارج شد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند