Web Analytics Made Easy - Statcounter

با فروکش کردن شدت همه گیری ویروس کرونا، مقامات نیوهمپشایر (جزء ایالت‌های شمال شرقی کشور آمریکا محسوب می شود ) گفت: کلینیک‌های سیار واکسیناسیون کووید ۱۹ تحت مدیریت ایالتی نیوهمپشایر و برنامه واکسیناسیون خانگی، همزمان با پایان بودجه فدرال در حال پایان هستند.

این کلینیک‌ها در جولای ۲۰۲۱ با یک ون سیار واکسیناسیون، شروع به کار کردند و در نهایت به هفت تیم افزایش یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ۷۰۰ کلینیک واکسیناسیون را میزبان بودند و ۳۷۰۰۰ دوز از طریق این برنامه اجرا شد.

دوز‌های واکسن و تقویت کننده هایشان، هنوز از طریق دفاتر ارائه دهنده، مراکز مراقبت فوری و داروخانه‌ها در دسترس هستند.

این برنامه خانگی تزریق واکسن در محل، ماه اکتبر از سر گرفته شد و بیش از ۲۱۰۰ دوز به ساکنان ارائه کرد.

افراد خانه نشین که به واکسن یا تقویت کننده کووید ۱۹ نیاز دارند، همچنان می‌توانند با انجمن پرستاران محلی خود تماس بگیرند.

مرکز تماس اطلاعاتی و ارجاعی نیوهمپشایر دیگر تماس‌های مربوط به COVID-۱۹ را تریاژ نمی‌کند و در عوض تماس‌گیرندگان را با سؤالاتی به ارائه‌دهنده مراقبت‌های اولیه یا منابع دیگر ارجاع می‌دهد.

پاتریشیا تیلی، مدیر بخش خدمات بهداشت عمومی ایالت، در بیانیه‌ای گفت: اگر در آینده دوباره به منابع واکسن اضافی نیاز باشد، ایالت نیوهمپشایر آمریکا برای جبران بسیج خواهد شد.

منبع: سایت نیو همپشایر نیوانگلند

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی کلينيک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون سیار تزریق واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول

  به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول که به عنوان رهبر بازار ارتباطات سیار ایران در نمایشگاه بین المللی Mobilefest 2024 حضور پیدا کرده است، میزبان عمر فاتح سایان، معاون وزیر حمل و نقل و زیرساخت ترکیه و هیات همراه، در غرفه خود واقع در مرکز کنگره استانبول بود.   نمایشگاه Mobilefest که امروز شنبه 8 اردیبهشت پس از سه روز به کار خود پایان می دهد، در این دوره میزبان رهبران صنعت ICT، مبتکران و متخصصان این عرصه است.   همراه اول با حضور در این رویداد بزرگ ICT منطقه اوراسیا، سعی کرده تا نشان دهد چگونه فناوری های پیشرفته حوزه ارتباطات سیار و پلتفرم های دیجیتال، ارائه دهندگان خدمات و شرکت ها را برای ارائه تجربیات استثنایی به مشتریان و باز کردن جریان های درآمدی جدید توانمند می سازد.   گفتنی است همراه اول با محوریت محصولات، خدمات و فعالیت های حوزه های «کسب و کار سازمانی»، «مرکز تحقیق و توسعه همراه» و «بازوی سرمایه گذاری جسورانه» خود و با شعار «هدف گیری بی نهایت»، در این رویداد و در قالب بخش نمایشگاهی حضور پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول