Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد وحیدی وزیر کشور که به مناطق زلزله زده غرب هرمزگان سفر کرده است، ظهر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای عنوان داشت: اغلب خانه‌ها در روستای سایه خوش آسیب دیده‌اند و آمار مصدومان بستری نیز ۱۱ نفر است که ۵ نفر نیز متأسفانه فوت شده‌اند.

وی افزود: مسؤولان از همان لحظات اولیه پای کار آمده اند و استاندار نیز یک ساعت بعد در منطقه زلزله بوده اند و اکنون نماینده مجلس، فرمانده سپاه، فرماندهان نیروی انتظامی و دیگر مسؤولان امدادی و هلال احمر و بهداشت و درمان در منطقه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وحیدی، آوار برداری آغاز شده است و اولویت با وصل برق و آب است و نیز یکی دیگر از اولویت‌ها تأمین وسایل سرمایشی برای چادرهای مردم است.

بیشتر بخوانید:

آمادگی یگان‌های ارتش برای کمک به زلزله‌زدگان هرمزگان دستور وزیر کشور برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان زلزله هرمزگان

وزیر کشور بیان داشت: روستاها پراکنده هستند اما خسارت اصلی به روستای سایه خوش وارد شده است.

وی تأکید کرد: هماهنگ شده تا کانکس‌هایی برای منطقه اعزام شود تا مشکل گرما کمتر شود.

وحیدی گفت: ۲۵۰۰ دست غذای گرم نیز در سطح روستا برای ناهار در حال پخش است و به بقیه روستاها نیز سر کشی خواهد شد و در همه استان همه دستگاه‌ها آماده باش هستند تا در صورت وجود نیازی در مناطق زلزله‌زده، اقدامات لازم صورت گیرد.

۲۱۲۳۱

کد خبر 1647222

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: زلزله وزارت کشور احمد وحیدی وزیر کشور وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم

به گزارش جام جم آنلاین، احمد وحیدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد. در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند. شعب اخذ رای و سامانه های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است.   وی درباره کوتاه شدن زمان شمارش آرا در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که‌در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نصف شب آرای آن حوزه ها جمع بندی و مشخص شد.   وحیدی خاطر نشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم  از طریق صداوسیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم  داده شود که در روزهای آینده شدت بیشتری می گیرد.

 

دیگر خبرها

  • قدردانی وحیدی از مسئولان برای یافتن «یسنا»ی چهارساله
  • وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ «نیکا شاکرمی»
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • همه دستگاه‌ها باید به وظایف‌شان در «طرح نور» عمل کنند
  • وحیدی: «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است/ باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود