Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نرخ گذاری ارزی بلیط هواپیما برای مسافران خارجی تاکید کرد: متاسفانه با این اقدام قیمت بلیط هواپیما در برخی از مسیرها بیش از صد درصد افزایش یافته و این وضعیت اصلا قابل قبول نیست.

 کمال علیپور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدام سازمان هواپیمایی برای نرخ گذاری ارزی بلیط هواپیما برای اتباع خارجی، بیان کرد: افزایش قیمت بلیط هواپیما برای اتباع خارجی از نظر بنده کار اشتباهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلا هماهنگی هایی در این حوزه صورت نگرفته است. اینکه قیمت واقعی بلیط از گردشگر خارجی گرفته شود مشکلی با قوانین ندارد اما اینکه با عدم مدیریت این اقدام بر روی قیمت پروازهای داخلی تاثیر گذاشته و برای مردم خود کشور نیز افزایش قیمت چشم گیری را رقم بزند قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید:
خلاف بین‌المللی رخ داده؛ بلیت تهران ـ مشهد ۶میلیون تومان؟

وی در ادامه اظهار کرد: اینکه با تعیین نرخ دلاری برای اتباع خارجی برای کشور دردسر بسازیم قابل قبول نیست. این اقدام از نظر ما اشتباه بوده است. بنده معتقدم که قیمت بلیط های داخلی باید برای مسافران داخلی و خارجی یکسان باشد. از سوی دیگر قطعا این تصمیم مشکلاتی برای جذب گردشگر نیز ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این افزایش قیمت بلیط هواپیما اصلا منطقی نیست و نوسانات شدیدی را در بازار ایجاد کرده است. بنده خودم رصدی بر قیمت بلیط ها داشتم و دیدم که قیمت برخی از مسیرها  100 برابر افزایش یافته است. اصلا منطقی در این کار وجود ندارد. کمیسیون عمران این موضوع را با جدیت دنبال خواهد کرد و جلسات کمیسیون عمران برای کنترل این وضعیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بلیط هواپیما كميسيون عمران اتباع خارجی سازمان هواپیمایی قیمت بلیط هواپیما کمیسیون عمران افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب

 مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و افزایش ظرفیت مسافر، پرواز های فوق العاده در مسیر تهران زاهدان تهران در روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه و در مسیر مشهد زاهدان مشهد در روز پنج شنبه هفته جاری برقرار شد.

وی اشاره کرد؛ رزرو بلیط این پروازها با نرخ مصوب بر روی سایت های معتبر فروش در دسترس می باشد و مسافرین گرامی می توانند مستقیما سایت فروش یا از آژانس های هواپیمایی بلیط تهیه نمایند.

 تاکنون ظریف این پروازها تکمیل نشده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403