Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد: دشمن از طریق شبکه‌های معاند به دنبال سیاه‌نمایی از وضعیت کشور است، در حالیکه وضعیت آمریکا و اروپا به مراتب بدتر از ایران است.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان شامگاه پنجشنبه ۹ تیر در بیست و چهارمین یادواره ۵۷ شهید والامقام روستای حسین‌آباد شاملو شهرستان ملایر اظهار کرد: اصلی‌ترین وظیفه ما ارتقاء قابلیت‌ها و توانمندی‌های دفاعی و تهاجمی است تا بتوانیم پاسخ کوبنده‌ای به تهدیدات دشمن داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت افزایش آمادگی رزمی و دفاعی برای مقابله با تهدیدات دشمن، گفت: چنانچه کسی بخواهد به خاک و مرز جمهوری اسلامی تعدی کند، با پاسخ کوبنده و پشیمان کننده‌ای مواجه خواهد شد.

پوردستان به رصد تمامی تحرکات دشمنان در مرزها و خارج از منطقه اشاره کرد و افزود: متناسب با تهدیدها، ظرفیت‌های دفاعی لازم اتخاذ می‌شود و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هرگز غافلگیر نخواهند شد.

بیشتر بخوانید :

فرمانده کل ارتش : دائماً به این فکر کنید ، اگر این جمعه همان جمعه باشد ، در ارتش امام زمان (ع) پذیرفته می شویم ؟ شوکی که رهبری به ارتش وارد کردند/پوردستان:«رزمایش‌های مخفیانه» برگزار می‌کنیم/ با بالگرد بالای سر داعش رفتم/ آمریکا سال ۲۰۰۱ قصد حمله به ایران را داشت

مشاور عالی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران مایوس کردن جوانان از دولت، نظام، انقلاب و مسئولان را هدف دیگر دشمنان در جنگ نرم و جدا کردن مردم از دولت دانست و خاطرنشان کرد: دشمن از طریق شبکه‌های معاند به دنبال سیاه‌نمایی از وضعیت کشور است، در حالیکه وضعیت آمریکا و اروپا به مراتب بدتر از ایران است.

وی گفت: دشمن غافل از این است که اراده خدا بر گسترش دین است و همین یادواره‌های شهدا، هیات‌های عزاداری، تجمعات سلام فرمانده، کانون‌های نورانی هستند که تلالو آن‌ها دل‌های جوانان را روشن می‌کند.

پوردستان تشکیل تمدن نوین اسلامی و ظهور ولایت عظمی را دو هدف مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد و گفت: در این راستا دو وظیفه فردی و اجتماعی بر عهده داریم و به عنوان اولین وظیفه فردی باید بنیه‌های اعتقادی و ایمانی خود را حفظ و تقویت کنیم.

مشاور عالی فرمانده ارتش جمهور اسلامی افزایش قدرت علمی را از دیگر وظایف فردی دانست و مطرح کرد: برای تحقق وظایف اجتماعی باید در سلامت اعتقادی جامعه اثرگذار و طبق تاکیدات رهبری فرزانه انقلاب، جهاد تبیین و روشنگری نسبت به خانواده و جامعه داشته باشیم. وی با تاکید بر اینکه باید واقعیت‌ها را ببینیم و به ساده‌اندیشان تذکر و آگاهی دهیم، اظهار کرد: خودمان اپوزیسیون نظامی که برآمده از خون شهدا است، نباشیم.

پوردستان با بیان اینکه استکبار جهانی و کشورهای منطقه پشت سر رژیم بعثی عراق قرار گرفته بودند، تصریح کرد: دنیا دو قسمت (اردوگاه شرق و غرب) شد و هر جنگی رخ می‌داد، آمریکا یک طرف و شوروی طرف دیگر بود، اما در جنگ تحمیلی ما، آمریکا و شوروی پشت سر صدام قرار گرفتند.

وی اخلاص و روح بزرگ جوانان را دلیل اصلی پیروزی در این جنگ نابرابر دانست و تاکید کرد: امروز به واسطه توطئه‌هایی که دشمنان علیه ما طراحی کرده‌اند، شرایط ما بسیار سخت‌تر از شرایط جنگ تحمیلی است چرا که دشمن از طریق رسانه‌های خود، افکار و عقاید مردم را هدف قرار داده است.

مشاور عالی فرمانده ارتش جمهور اسلامی یادآور شد: امروز در عصر غیبت قرار داریم و نشانه‌های فراوانی وجود دارد که باید خود را بیش از گذشته آماده کنیم.

21220

کد خبر 1647302

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی قدس نیروی زمینی سپاه مشاور عالی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت : ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پیشرفت شگرف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشور‌های دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم