Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلاویژ فتاحی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای افزایش ازدواج آگاهانه و پایدار در میان جوانان و همچنین تحقق شعار هفته ازدواج امسال که با عنوان «ازدواج آسان و آسمانی» عنوان شده است، بیش‌از ۲۰۰ عنوان برنامه در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی قبل، حین و بعد از ازدواج با حضور کارشناسان و متخصصان بخش مشاوره خانواده به صورت رایگان از جمله این برنامه هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحی خاطرنشان کرد: نقش رسانه در آگاه سازی، روشنگری و آماده سازی جوانان برای یک ازدواج پایدار بسیار ویژه است لذا انتظار داریم که فعالان رسانه‌ای استان در ابن راستا ما را یاری کنند.

وی اعلام کرد: تجلیل از زوج‌های ورزشکار، جوان موفق و شاخص استان، برگزاری جشن‌ها و جشنواره‌های ازدواج در سطح استان از دیگر برنامه‌های این معاونت به مناسبت گرامیداشت هفته ازدواج است.

کد خبر 5529090

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج ورزش و جوانان کردستان هفته ازدواج بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی کنکور ویروس کرونا مشهد ایلام بیرجند آمار کرونا کنکور سراسری سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت استاد مرتضی مطهری (در ۱۲ اردیبهشت ماه) ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج امسال نامگذاری شده است.

او ادامه داد: بزرگداشت شهید آیت الله مرتضی مطهری بهترین موقعیت برای ارج نهادن به جایگاه عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است.

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی افزود: به منظور گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی بیش از ۱۰۰ برنامه توسط مجموعه عقیدتی سیاسی در سطح سپاه ناحیه، حوزه‌های مقاومت بسیج و پایگاه اعم از دیدار از ائمه جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار از خانواده‌های شهدای مربی، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان عقیدتی سیاسی انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن