Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان، با بیان اینکه طی سه ماه ابتدایی سال جاری، ۱۵۱ هزار و ۵۹۷ تماس با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اصفهان برقرار شده است، گفت: طی مدت مذکور، مأموران سازمان آتش‌نشانی اصفهان به سه هزار و ۳۴۴ مأموریت امدادونجات و آتش‌سوزی اعزام شدند.

فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی سه ماه نخست سال جاری، یک هزار و ۹۹ دستگاه اطفائیه در شهر استقرار یافت و یک هزار و ۲۲۰ گشت ایمنی نیز در سطح شهر اصفهان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سه ماه ابتدایی امسال ۱۵۱ هزار و ۵۹۷ تماس با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اصفهان برقرار شده است، افزود: طی مدت مذکور، مأموران سازمان آتش‌نشانی اصفهان به سه هزار و ۳۴۴ مأموریت امدادونجات و آتش‌سوزی اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه طی مدت مذکور یک هزار و ۲۶۴ مورد حریق در سطح استان اصفهان رخ داده است، تصریح کرد: طی سه ماهه ابتدایی امسال به دو هزار و ۸۰ حادثه و خدمات ایمنی، خدمت‌رسانی شده است.

وی با بیان اینکه میانگین زمان رسیدن مأموران سازمان آتش‌نشانی اصفهان به محل حریق و حوادث ۰۳:۵۰ بوده است، خاطرنشان کرد: یک هزار و ۲۲۵ نفر در مأموریت‌های سه ماه نخست سال جاری توسط مأموران سازمان آتش‌نشانی اصفهان از حوادث نجات یافته‌اند.

کد خبر 585615

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سخنگوی آتش نشانی اصفهان فرهاد کاوه آهنگران سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان تجهیزات آتش نشانی ماموران آتش نشانی سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی حادثه حادثه آتش سوزی اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران اطفای حریق حریق حادثه حریق حادثه حریق در اصفهان مهار آتش سوزی اتش سوزی در اصفهان اتش سوزی در منزل مسکونی آتش سوزی جنگل ها آمار تماس با آتش نشانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مأموران سازمان آتش نشانی اصفهان یک هزار سه ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، طی ۲۴ ساعت گذشته با استفاده حداکثری از ظرفیت یگان‌های تابعه در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و میدانی گسترده ۲۷ سارق و متهم متواری را شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: کشف یک دستگاه موتور سیکلت و ۱۱ دستگاه خودرو مسروقه نیز از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: مأموران پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده‌ای سود جو به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 6090065

دیگر خبرها

  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند