Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی : با وجود کاهش در وقوع کل جرایم در استان طی امسال، وقوع جرایم فضای مجازی افزایشی شده که البته همه آن‌ها منجر به کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: مهمترین جرایم مربوط به فضای مجازی در استان، کلاهبرداری‌های اینترنتی و وجود فضای ولنگار فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضریب نفوذ قابل توجه فضای مجازی در بین جوانان گفت: این در حالیست که بخش قابل توجهی از کانال‌های ما حتی در حوزه خبری بدون مجوز هستند که باید این فضا مدیریت شود.

جهانبخش با بیان اینکه هنوز ساختار سازمانی ما برای دفاع در مقابل تهدید‌های فضای مجازی شکل نگرفته، هم افزایی‌ها در این حوزه را نیاز اساسی دانست و گفت: زمان بسیار زیادی را در عدم توجه به فضای مجازی و نظارت و مدیریت برآن پشت سرگذاشتیم لذا ولنگاری در این فضا وجود دارد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه دشمنان ما در مقابله با جمهوری اسلامی ایران بر استفاده از فضای مجازی اتفاق نظر دارند، گفت: سازماندهی یگان‌های دفاعی مقابل فضای مجازی یک ضرورت است که اهتمامی همگانی را می‌طلبد.

سردار جهانبخش می گوید: ما باید به شهروندان یاد بدهیم که چه محتوایی برای شان خوب و کدام محتوا بد است، زیرا که در حال حاضر جامعه دچار همه چیزخواری در فضای مجازی شده که باید با ارتقای سطح سواد رسانه‌ای در جامعه جلوی آن گرفته شود.

وی افزود : در تمام دنیا این فضا را بر اساس ارزش‌های حاکم بر کشور کنترل می‌کنند که باید در کشور ما نیز این امر صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فضای مجازی شورای فرهنگ عمومی شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی سردار رحیم جهانبخش رحیم جهانبخش مبارزه با فضای مجازی آذربایجان غربی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۵ پرونده افزایش تراکم، تعیین و تغییر کاربری و اصلاح ضوابط طرح تفصیلی در کمیسیون ماده ۵ این استان بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اعمال شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سید محسن حمزه لو امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پرونده‌های افزایش تراکم و تغییر کاربری ساختمانی مربوط به شهرستان‌های استان بود که بررسی شدند.

وی افزود: در مجموع تمام پرونده‌های مطرح شده با نظر اعضا بررسی و تصمیمات لازم در خصوص آنها اعمال شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این طرح‌ها توسط شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مطرح و بررسی شدند، گفت: تغییر کاربری و سطح اشغال و نیز افزایش تراکم اراضی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در جلسات کمیسیون ماده ۵ بودند که جهت پاسخگویی به نیازهای مردم استان مطالعه و بررسی شدند.

حمزه‌لو تاکید کرد: نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی، قرار دارد.

کد خبر 747615

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • جرایم قطع درختان در اراک افزایش یافت
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • کشت گندم دیم و آبی در ۴۰۸ هزار هکتار اززمین‌های کشاورزی آذربایجان غربی
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی