Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر فرهاد قربانی بیشترین علت ارجاع موارد شکستگی فک و صورت به این مرکز درمانی را ناشی سوانح و حوادث جاده ای، نزاع و همچنین آسیب‌های شغلی عنوان کرد و گفت: از مجموع بیمارانی که به این مرکز مراجعه می‌کنند، نزدیک به ۶۰ درصد دارای تروما در ناحیه سر و صورت هستند که با حضور گروه جراحی فک و صورت و دیگر تیم‌های پزشکی، تمام مراحل درمان از جمله تشخیص، جراحی و پیگیری بعد از درمان در همین مرکز انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: علاوه بر بیماران تروما، گروه جراحی فک و صورت در این مرکز درمانی به پذیرش و درمان سایر بیماران غیر تروما نیز می‌پردازد.

قربانی گفت: موارد غیر تروما شامل بیماران مبتلا به ناهنجاری‌های فک و صورت مادرزادی و سندروم است؛ همچنین خدمت رسانی به بیماران پاتولوژی مبتلا به انواع کیست‌ها و تومور‌های خوش خیم و بدخیم و بازسازی بعد از جراحی این بیماران در کنار موارد انجام اعمال جراحی زیبایی، دیگر محور خدمات گروه جراحی فک و صورت در بیمارستان امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی است که علاوه بر شیراز و استان فارس، بیماران مناطق جنوب کشور را تحت پوشش قرار داده است.

بیمارستان حاج محمد اسماعیل امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی شیراز تنها مرکز مجهز ترومای جنوب کشور است که علاوه بر استان فارس، به مصدومان استان‌های مجاور از منطقه جنوب کشور نیز ارائه خدمت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمت رسانی به مصدوم شکستگی فک و صورت بیمارستان شهید رجایی فک و صورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • ۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم