Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@03:21:49 GMT

کشف انواع کالای قاچاق در غرب استان تهران

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۲۳۵۱

کشف انواع کالای قاچاق در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف بیش از 40 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.

 به گزارش ایران آنلاین ،سردار "کیوان ظهیری" اظهار کرد: با اجرای یازدهمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور، در 6 شهرستان غرب استان تهران در 72 ساعت گذشته با هدف برخورد با کسانی که در فضای مجازی اقدام به فروش موادمخدر، سلاح و مهمات و اشیاء غیرمجاز می کنند، 79 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان، با هماهنگی مقام قضائی با اجرای 327 حکم قضائی، 825 نفر دستگیر شدند که از بین این دستگیر شده ها، 351 نفر سارق و مالخر بودند، گفت: در جریان اجرای این طرح 13 باند بزرگ سرقت منهدم و 385 قلم اموال سرقتی کشف شد.
وی افزود: در حوزه فضای مجازی 34 پرونده کشف و 29 نفر دستگیر و 12 فقره پرونده در خصوص اراذل و اوباش و فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی شناسایی و کشف شدند.
سردار ظهیری با اشاره به کشف 381 کیلوگرم انواع مواد افیونی بیان داشت: در جریان اجرای این طرح 312 نفر خرده فروش، قاچاقچی و معتاد موادمخدر دستگیر و به مقامات قضائی تحویل داده شدند.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در اجرای این طرح 7 قبضه سلاح گرم کشف شد، تصریح کرد: کشف 134 تیغه سلاح سرد از دیگر دستاوردهای این طرح بود.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران به کشف بیش از 40 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق  اشاره و تصریح کرد: در این خصوص بیش از 6 هزار قلم انواع کالای قاچاق کشف و 13 نفر نیز دستگیر شد.
سردار ظهیری همچنین در پایان خاطرنشان کرد: دستگیری 65 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی و نزاع های دسته جمعی از سطح 6 شهرستان غرب استان تهران از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح بود.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان از شهروندان خواست؛ مراقبت بیشتری هنگام خرید از فضای مجازی کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.
گفتنی است؛ با هماهنگی انجام شده تمامی متهمان دستگیر شده به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فرمانده انتظامی غرب استان تهران انواع کالای قاچاق اجرای این طرح فضای مجازی دستگیر شد کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری شروری که اقدام به ایجاد احساس ناامنی و رعب و وحشت برای ساکنان این شهرستان کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کیانوش نورمحمدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به اعلام یک مورد شرارت و ایجاد ناامنی در یکی از محلات شهرستان ملارد، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که عامل این اقدام مجرمانه، یکی از اراذل و اوباش معروف این محدوده است که از مدتی قبل نیز تحت تعقیب پلیس بوده است.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات محل اختفای این فرد شرور مورد شناسایی قرارگرفت، گفت: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد، پس از آن تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در یکی از مناطق صفادشت شهرستان ملارد رفته و با اجرای این عملیات پلیسی این فرد شرور را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی از محل دستگیری این فرد چند قبضه سلاح سرد نامتعارف نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی، گفت: این فرد در جریان بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر شرارت با سلاح سرد با هدف قدرتنمایی و ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد.

به گفته نورمحمدی برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران انتظامی در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان