Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری «العهد»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مراسمی که برای پاسداشت خدمات وی در پایان دوره ماموریتش در لبنان از سوی «حوزه تحقیقات اسلامی امام منتظر (عج)» در منطقه «بعلبک» در شمال شرق لبنان برگزار شد، افزود: لبنانِ سرافراز مردمانی پویا و سرزنده به جهان معرفی کرده و با ایستادگی و مقاومت و پیروزی های عظیم الهی خود، معجزه ها و حماسه های بزرگی رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران با تمام عزم و صلابت در کنار ملت های مبارز علیه استکبار جهانی قرار گرفته و از به غارت رفتن ثروت ها، مصادره حقوق بر حق آنها و از بین رفتن آینده آنها جلوگیری کرده است.  

فیروزنیا گفت: جمهوری اسلامی ایران در کنار ملت های آزاده و مردم استوار فلسطین و حق مشروع آنها در آزادسازی سرزمین خود و بازگشت پناهندگان فلسطینی و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف ایستاده است.

وی همچنین تاکید کرد: ما در کنار دولت، مقاومت، ارتش و ملت لبنان با همه طوائف و اقشار آن هستیم و از وحدت، حاکمیت ملی، استقلال و حق مشروع این کشور در بهره برداری از منابع ثروتش در آب های منطقه ای خود دفاع و حمایت می کنیم.

فیروزنیا خاطرنشان کرد: لبنان کشوری سرشار از تنوع فرهنگی، فکری و معنوی است. لبنان برخوردار از ملتی پاکدلِ فداکار و استوار است. لبنان کشور مقاومت، جهاد و پیروزی های قاطع و پر افتخار است که به جهان عرب و مسلمانان عزت بخشیده است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان خاطرنشان کرد: لبنانِ قدرتمندترین، ارتش بی رحم، وحشی و خشن منطقه را شکست داد و در سال ۲۰۰۰ میلادی با مقاومت اسلامی دلیرانه خود اراضی اشغالی را آزاد کرد و در سال ۲۰۰۶ میلادی حمله تجاوزکارانه اسرائیل را در هم شکست و سپس تروریسم تکفیریِ کوردل را از بین برد و در کنار محور مقاومت در خنثی کردن طرح ها و توطئه های پلید آمریکا نقش موثری ایفا کرد.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران تروریسم لبنان مقاومت ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران تروریسم لبنان جمهوری اسلامی ایران تروریسم لبنان مقاومت ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون

به گزارش خبرگزاری مهر، المیادین از عملیات موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان در شلیک دستکم ۳۰ موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی اذعان کردند که پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

همچنین، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای مقاوم جنوب لبنان ومنازل آن، شهرک میرون و شهرک‌های اطراف آن را با دهها موشک کاتیوشا درهم کوبیدند.

کد خبر 6090473

دیگر خبرها

  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • چین از حق مشروع ایران در پاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به اسرائیل
  • حمایت چین ازحق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • چین از حق مشروع ایران درپاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند