Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت خانم سبا بابایی (کونیکو یامامورا) مادر شهید محمد بابایی تنها مادر شهید دفاع مقدس با اصالت ژاپنی را تسلیت گفت. 

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی انقلابی، اسوه صبر و مقاومت، مرحومه خانم سبا بابایی (کونیکو یامامورا) مادر شهید والامقام محمد بابایی موجب تأثر و تألم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انقلاب اسلامی ایران مرهون فداکاری‌ها و ایثارگری‌های مستمر پدران و مادران شهدای عزیز و گرانقدری است که هر یک چون ستاره‌ای فروزان، روشنی بخش مسیر انقلابند و کلمات قادر به ستودن صلابت و شکیبایی و صبر جمیلشان نیست.

این بانوی فداکار و ایثارگر جوانی و نیروی خویش را صرف تربیت فرزندی نمود که در نهایت عشق و علاقه به اسلام و امام راحل و انقلاب اسلامی و پشت پا زدن به مظاهر دنیای مادی، جان خویش را در راه اعتلای انقلاب و در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام عزیز نمود و سرانجام زندگی سراسر فضیلت، مهر، عاطفه و مبارزه این مادر شایسته پس از تحمل دوران بیماری به پایان رسید.

درگذشت مادر گرامی شهید سرافراز اسلام و انقلاب، شهید محمد بابایی تنها مادر شهید دفاع مقدس با اصالت ژاپنی را که با تأسی به الگوی صبر و مقاومت و ایثار حضرت زینب کبری سلام الله علیها پیرو خط ولایت بود، تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

ان‌شاءالله در جوار فرزند شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران محمد بابایی سبا بابایی کونیکو یامامورا مادر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز