Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از هلال احمر استان مرکزی عبدالکریم شعبان زاده اظهار کرد: در پی وقوع زلزله در استان هرمزگان و جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان و همچنین مصدوم شدن شمار زیادی از مردم مناطق زلزله زده، جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی همشهریان نوع‌دوست استان مرکزی اعلام آمادگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم نوع‌دوست استان مرکزی می‌توانند کمک‌های بشردوستانه خود را به‌ صورت نقدی و از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ و یا کد دستوری #‌۱۱۲*۷۳۷* و همچنین شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ نزد بانک مرکزی و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۰۷۰۰۷۰۰۳ نزد بانک مرکزی با شماره شبا ۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ ir واریز کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک های مردمی به زلزله زدگان کمک های مردمی به زلزله زدگان هرمزگان زلزله هرمزگان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟

به گزارش صدای ایران از ایسنا،حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • جای خالی آقای حرف حساب
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان