Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@10:45:01 GMT

درخواست شرکت برق از مشترکان تجاري پايتخت

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۶۰۹۴

خبرگزاری آریا-شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌ای از تمامی شهروندان به خصوص مشترکان تجاری و اصناف پایتخت درخواست کرد تا با مصرف بهینه انرژی برق این شرکت را در تامین برق پایدار شهر یاری رسانند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، در این اطلاعیه ضمن تشکر از همراهی مشترکان فهیم شهر تهران در خصوص مصرف بهینه برق با توجه به ورود به فصل تابستان و به تبع آن سیر صعودی مصرف برق آمده است: با توجه به ایام پیک بار شبکه وشروع فصل گرما، مصرف برق در روز‌های اخیرافزایش چشمگیری داشته است، اما با توجه به همراهی موثر مشترکان و صرفه جویی در مصرف برق در روز‌های اخیر تاکنون مشکلی در پایداری برق شهر تهران بوجود نیامده است و در این شرایط به منظور تامین برق پایدار، بیش از هر زمان دیگری به مدیریت مصرف برق از سوی مشترکین شهر به خصوص مشترکان تجاری و اصناف تهران نیازمندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ‏، با توجه به ساعت‌های اوج مصرف انرژی (12 تا 18 روز) انتظارمی رود مشترکان تجاری و اصناف تهران ضمن کاهش مصرف برق خود؛ درساعت‌های اوج مصرف برق نیز کولر‌های آبی خود را بر روی دور کند قرار داده و در صورت استفاده از کولر‌های گازی، تنظیمات دمای دستگاه بین 24 تا 26 درجه سانتی گراد تنظیم کنند و تا حد امکان به منظور تامین نور در طول روز از روشنایی طبیعی بهره گیرند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مشترکان تجاری مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران پاک است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۴ اردیبهشت) در شرایط قابل قبول است.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۵۸ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • هوای تهران پاک است
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • جزییات حادثه مسمومیت پزشکان در مهمانی شیراز/ یک پزشک: مسمومیت با «متانول» نبوده/ هیچ‌کس به کما نرفته؛ خبر نارسایی کلیوی چند تن دیگر کذب است؛ این اشخاص به درخواست خودشان دیالیز شدند
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته