Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیمی گفت: در خراسان جنوبی ۵۵ واحد پرورش مرغ تخمگذار با ظرفیت دو میلیون و ۶۰۹ هزار و ۶۳۹  قطعه وجود دارد که میزان تولید سالیانه این واحدها ۲۶ هزار تن تخم مرغ است.

او گفت: استان دارای بیش از دو میلیون رأس دام سنگین، شتر و سبک، ۱۵۳ واحد پرواربندی گوساله و ۱۲۶ واحد پرواربندی بره است که سالانه ۱۴ هزار و  ۷۹۱ تن گوشت قرمز تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی گفت: ۶۱۸ واحد پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت جوجه ریزی ۱۰ میلیون و ۷۲۲ هزار و ۹۸۴ قطعه در هر دوره و تولید سالیانه ۶۴ هزار و ۷۰۰ تن گوشت سفید در استان فعال است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: امسال ۳۱ میلیون و ۱۳ هزار و ۳۰۱ قطعه جوجه ریزی توسط ۶۱۸ واحد فعال از  مجموع ۶۳۴ واحد مرغ گوشتی استان انجام شده است.

او گفت: در خراسان جنوبی ۵۵ واحد پرورش مرغ تخمگذار به ظرفیت دو میلیون و ۶۰۹ هزار و ۶۳۹ قطعه وجود دارد که میزان تولید سالیانه ۲۶ هزار تن تخم مرغ است، از این میزان ۶ هزار تن به استان‌های همجوار مانند خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان صادر می شود.

ابراهیمی گفت: با هدف کاهش مشکلات و حمایت از پرورش دهندگان دام و طیور از نیمه دوم پارسال تاکنون ۳۹۵ هزار و  ۷۸۷ تن نهاده دامی شامل جو، سبوس، کنسانتره، ذرت و سویا توزیع و ۸۴ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۰۹ بهره بردار پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تخم مرغ جهاد کشاورزی خراسان جنوبی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، از این میزان یک میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری شهرستان بیرجند ذخیره شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • ظرفیت تبادل برق با کشور‌های همجوار به ۵ هزار مگاوات افزایش می‌یابد
  • داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • ثبت ۵۷۴ واحد پرورش طیور از قزوین در سامانه سماصط
  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی