Web Analytics Made Easy - Statcounter

رصد بازار نشان دهنده آن است که رشد قیمت پرتیراژهای ایران خودرو در بازار در حالی رقم خورد که امروز دلار دربازار افت قیمت قابل توجهی داشت، ‌ اما بازار خودرو با توجه به نتایج مذاکرات دوحه به روند افزایشی خود ادامه دادند و امروز هم با افزایش قیمت در بازار عرضه شدند.

روز گذشته بازار خودرو افزایش یک تا چهار میلیون تومان در بازار را تجربه کرد، اما امروز این روند کمی تعدیل شد و بازار خودرو به افزایش یک میلیونی قیمت بسنده کرد و تنها بر موضع افزایشی خود در بازار مقاومت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالان بازار خودرو همچنان بر این نکته تاکید می کنند تغییرات پی در پی قیمت خودرو در بازار موجب شده تا بازار خودرو این روزها در رکود به‌سر ببرد و خبری از مشتری در بازار نباشد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای»، «سمند LX»، «سمند LX با موتور EF۷ » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی»، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده سمند امروز «سمند LX» در بازار رکورد رشد قیمت در بازار رشد یک میلیونی داشت و ۳۰۵ میلیون تومان قیمت خورد، «سمند LX با موتور EF۷» هم رشد یک میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به ۳۵۴ میلیون تومان رسید. اما «سمند سورن پلاس» هم امروز ۳۵۸ میلیون تومان در بازار قیمت خورد تغییر قیمت نداشت.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا امروز «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار تغییر قیمت نداشت و ۵۱۰ میلیون تومان قیمت خورد و «دنا معمولی» هم با افزایش یک میلیونی ۴۰۱ میلیون تومان در بازار عرضه شد، اما «رانا پلاس» تغییر قیمتی نداشت و ۳۰۸ میلیون تومانی قیمت گذاری شد.

با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت خانواده ۲۰۷ امروز هم رشد قیمت داشت و هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند. با این شرایط «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» در بازار ۳۹۹ میلیون قیمت خورد و تغییر قیمتی نداشت و «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای» هم ۴۰۶ میلیون تومانی شد و رشدی یک میلیونی تومانی در بازار داشت.

۲۲۳۲۲۵

کد خبر 1647663

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خودروسازان بازار خودرو واردات خودرو ایران خودرو میلیون تومان بازار خودرو یک میلیونی تغییر قیمت قیمت خورد پژو ۲۰۷ سمند LX

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۷۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد

فرارو- اطلس G جدید‌ترین سواری سایپا در بازار آزاد است که امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت به‌طور متوسط ۵۸۵ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

قیمت اطلس G در بازار آزاد نسبت به خریدوفروش‌های هفته قبل پنج میلیون ارتقا پیدا کرده و مدلی مثل پراید ۱۵۱ که ۳۴۲ میلیون تومان قیمت خورده، افزایش قیمت چهار میلیونی را تجربه می‌کند.

ساینا S دنده‌ای، کوئیک GX و کوئیک SR دنده‌ای نیز هر کدام با افزایش قیمت دو میلیونی درقیاس با هفته قبل راهی بازار شده‌اند. قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز خودروهای سایپا

مدل 13 اردیبهشت 16 اردیبهشت
پراید 151 تیپ DA مدل 1403

338 میلیون تومان

342 میلیون تومان

ساینا S دنده‌ای مدل 1403

438 میلیون تومان

440 میلیون تومان

کوئیک GX مدل 1403

448 میلیون تومان

450 میلیون تومان

کوئیک SR دنده‌ای مدل 1403

448 میلیون تومان

450 میلیون تومان

اطلس مدل 1403

580 میلیون تومان

585 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 2

یک میلیارد و 700 میلیون تومان

یک میلیارد و 700 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 3

یک میلیارد و 900 میلیون تومان

یک میلیارد و 900 میلیون تومان

شاهین دنده‌ای مدل 1403

765 میلیون تومان

765 میلیون تومان

شاهین اتوماتیک مدل 1403

860 میلیون تومان

860 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • قیمت روز محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت + جدول
  • قیمت جدید انواع باتری خودرو +جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کدام خودرو امروز گران شد؟
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بازار خودرو به کمای عمیق رفت/ آخرین قیمت پژو، سمند، تارا، شاهین و کوئیک + جدول