Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدمحمد حسینی شامگاه یکشنبه در جریان سفر به شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آخرین شب از هفته افشای حقوق بشر آمریکایی قرار داریم که در آن، آثار جنایت آمریکا از شهادت شهید بهشتی و یاران باوفای ایشان، شهادت شهید صدوقی و دیگر اتفاقات علیه مردم ایران مشهود است و باید از این فرصت استفاده کرده و ماهیت واقعی آمریکا را برای نسل جوان بازگو کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت:دشمنی آمریکا علیه مردم ایران از گذشته بوده و همچنان نیز این جنایات ادامه دارد که آثار آن را در کشورهای منطقه و اقصی نقاط جهان می‌توان مشاهده کرد، جوانان باید بدانند آمریکایی که مدام دم از حقوق بشر می‌زند، از چه کارنامه سیاهی در ظلم و ستم علیه مردم جهان حتی مردم کشور برخوردار بود چه رفتار خشونت‌باری علیه ملت خود انجام می‌دهد و فاصله طبقاتی  نتیجه این ظلم و ستم آمریکا علیه مردم خویش است.
حسینی با  اشاره به هجمه رسانه‌ای استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به ملت ایران گفت: امروز آمریکا از فضای مجازی و رسانه‌ای علیه مردم ایران بهره می‌برد تا افکار  و رفتار ما را نسبت به آنان تغییر دهد، مقابله با این توطئه، به تلاش گسترده نیاز دارد تا کشور از حالت  انفعال و پاسخگویی به شبهات، آن‌ها را در حوزه‌های مختلف حقوق بشر به چالش بکشد.
معاون رئیس جمهور تأکید کرد: آمریکا در حالی دم از دفاع حقوق از زنان می‌زند که زنان این کشور، از کمترین کرامت انسانی برخوردارند و مسائلی مانند حقوق کودکان، اقوام و ملل در این کشور رعایت نمی‌شود.
وی تأکید کرد: جنایات آمریکا علیه بشریت باید به صورت مستمر برای جامعه و به ویژه جوانان بازگو شود تا ماهیت اصلی این کشور برای همگان روشن شود.
ششم تا دوازدهم تیرماه هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

برچسب‌ها ورامین ایالات متحده آمریکا سیدمحمد حسینی حقوق بشر آمریکایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورامین ایالات متحده آمریکا سیدمحمد حسینی ورامین ایالات متحده آمریکا سیدمحمد حسینی حقوق بشر آمریکایی علیه مردم حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟

دبیر ستاد حقوق بشر به شیوه آمریکایی حقوق بشر و برخوردهای تهاجمی با زنان و دختران معترض در آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات متزوّرانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد! 

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد...

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود کنند