Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی که با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور در مسجد امام حسن(ع) ورامین برگزار شد اظهار داشت: سفر رئیس جمهور به دشت ورامین با خیرات و برکات بسیاری همراه بود که یکی از مهمترین آن، ابلاغ فرمانداری ویژه به شهرستان ورامین بود که خواست چندساله مردم این دیار را محقق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: ارتقاء فرمانداری ورامین به فرمانداری ویژه، مطالبه‌ ۱۰ ساله مردم دیار شهیدان ۱۵خرداد است که توسط رئیس جمهور به مردم این شهرستان ابلاغ شد، البته حق این مردم زمانی ادا می‌شود که شرق استان تهران به استانی مستقل با محوریت ورامین تبدیل شود که قطعا بر اساس نظر کارشناسان، تبدیل شدن شرق تهران به استانی جدیدی، باعث کاهش بسیاری از مشکلات فعلی استان می‌شود.
امام جمعه موقت ورامین با اشاره به نگاه عادلانه دولت سیزدهم به رفع مشکلات جامعه گفت: نگاه ویژه رئیس جمهور به این منطقه پس از سالها محرومیت از مزایای یک شهر ایده آل، بارقه امید را در دل این مردم زنده کرد، بار دیگر از دولت مردمی سیزدهم تقاضا داریم که موضوع استان شدن این منطقه با محوریت شهرستان ورامین را پیگیری و دنبال کند تا ضمن ادا شدن حق این منطقه، از مزایای آن مردم شهر تهران نیز برخوردار شوند.
وی با اشاره به جنایات آمریکا علیه مردم ایران افزود: آمریکای جنایتکار از نخستین روزهای پیروزی انقلاب، انواع جنایات را علیه مردم ایران روا داشته و برخی از نفوذی‌ها نیز از این جنایات، حمایت می‌کنند، لذا از دولتمردان و دستگاه قضایی تقاضا داریم شناسایی و محاکمه قاطع این نفوذی‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.
محمودی اظهار داشت: این که دختر یکی از شخصیت‌های نظام به فرهنگ و ارزش های اسلام توهین کرده و آن را مورد تمسخر قرار می‌دهد موضوعی است که باید به سرعت رسیدگی و با آن برخورد شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با گرامیداشت شهدای هواپیمای ۶۵۵ ایران ایر گفت: آخرین روز از هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، همزمان با شهادت ۲۹۰ نفر از سرنشینان هواپیمای ایران توسط آمریکا است، شهادتی مظلومانه که یکی از اسناد زنده جنایت آمریکا علیه بشریت است.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
ششم تا دوازدهم تیر به عنوان هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

برچسب‌ها ورامین سفر استانی ایالات متحده آمریکا حقوق بشر آمریکایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورامین سفر استانی ایالات متحده آمریکا ورامین سفر استانی ایالات متحده آمریکا حقوق بشر آمریکایی حقوق بشر آمریکایی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم

رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای از سابقه فکر کردنش به خودکشی و رفتنش به سراغ روانپزشک صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با یک برنامه رادیویی فاش کرد که در گذشته به سبب مرگ همسر اولش، «نیلیا» و دختر ۱۳ ماهه او، «نائومی» دچار افسردگی و افکار روانپریشانه همچون خودکشی و معتاد شدن به مشروبات الکلی شده بود.

به نوشته پایگاه اینترنتی «هیل» بایدن در این مصاحبه که عمدتا با موضوع اتفاقات زندگی شخصی و دوره ریاست جمهوری او برگزار شد درباره افکار خود پس از مرگ آنها که در دسامبر ۱۹۷۲ رخ داد، گفت: «من می‌نشستم و به این فکر می‌کردم که فقط مشروب بخورم و معتاد به الکل شوم.»

بایدن در ادامه با گفتن اینکه فکر خودکشی نیز به سرش زده بود، گفت: «برای اینکه خودکشی کنید لازم نیست دیوانه باشید.»

او ادامه داد: «من به این فکر می‌کردم که به پل یادبود دلاوِیر بروم و از آنجا به پایین بپرم.»

رئیس جمهور آمریکا که در ماه‌های گذشته بارها گاف‌ها و رفتارهای غیرعادی و عجیب از او در برابر انظار عمومی سر زده و سلامت جسمی و روانی خود را زیر سوال برده در این مصاحبه مدعی شد کسانی که فکر خودکشی دارند را تشویق به روان درمانی می‌کند.

جو بایدن که لقب پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ ایالات متحده را به خود اختصاص داده، بیش از هر زمان دیگری به دلیل نزدیک‌تر شدن به انتخابات ۲۰۲۴ و هم‌چنین گاف‌های بی‌پایانش زیر ذره‌بین قرار دارد.

جو بایدن از ابتدای شروع ریاستش تاکنون گاف‌ها و حرکات نمایشی مضحکی را در مقابل حضار و بینندگان پخش زنده انجام داده است؛ این موارد از اشتباهات لفظی گرفته تا افتادن روی صحنه و هم‌چنین هذیان‌گویی شهرت و محبوبیت رئیس‌جمهور آمریکا را به خطر انداخته است.

نشریه انگلیسی «سان» اخیرا با استناد به یک نظرسنجی تازه نوشت بسیاری از رای‌دهنگان آمریکایی نگرانند که «جو بایدن» پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا در صورت پیروزی مجدد در دور بعدی انتخابات، حین ریاستش فوت کند.

نشریه سان در این مطلب با اشاره به اظهارات رای‌دهندگان آمریکایی ‌نوشت:«بسیاری از آمریکایی‌ها خواستار پیروزی ترامپ هستند زیرا معتقدند او نسبت به بایدن قادر به انجام کارها است. آن‌ها به طور کلی رئیس‌جمهوری را می‌خواهند که به لحاظ ذهنی سالم باشد و بتواند پا به پای رهبران جهان قدم بردارد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • عکس/ دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور