Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@08:43:25 GMT

پای کار بودن خیرین ملایر در تأمین تجهیزات پزشکی

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۹۴۲۳

پای کار بودن خیرین ملایر در تأمین تجهیزات پزشکی

ایسنا/همدان رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر از واریز ۳۳ میلیون تومان مساعدت مالی خیرین این حوزه برای ‏معالجه بیماران سخت درمان نیازمند در ماه گذشته خبر داد و گفت: ۱۵۱ میلیون تومان نیز صرف ‏خریداری تجهیزات پزشکی شده است.‏

دکتر عباس آذرهمایون در گفت‌وگو با ایسنا؛ خاطرنشان کرد: طی ماه گذشته مبلغ سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز از سوی خیرین حوزه سلامت ملایر به منظور انجام امور خیریه، تهیه سبد کالا، ذبح گوسفند و واریزی به قلک ها، جمع آوری و هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با عملکرد واحد مددکاری، ادامه داد: تعداد مراجعین به واحد مددکاری ۱۲۲ مورد بود که از این تعداد سه نفر بیمار نیازمند به پزشک و مراکز درمانی معرفی شدند، همچنین ۱۳ فقره پرونده برای بیماران صعب العلاج و سرطانی تشکیل شد.

آذرهمایون به پرداخت مبلغ ۲۸ میلیون و ۲۰۰هزار تومان کمک هزینه پرتودرمانی و شیمی درمانی به ۱۰ بیمار سرطانی اشاره و اظهارکرد: به پنج بیمار نیازمند به عنوان کمک هزینه ایاب و ذهاب به مراکز پرتودرمانی مبلغ دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پرداخت شد.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر با بیان اینکه در یک ماهه گذشته به ۲۹ مورد بیمار نیازمند مبلغ سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان کمک هزینه به منظور تهیه دارو پرداخت کردیم، گفت: همچنین توزیع وسایل کمک توانبخشی شامل اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن، ویلچیر، تشک مواج، ساکشن و تخت بیمارستانی به تعداد ۵۱ مورد صورت پذیرفت.

وی به پرداخت پنج مورد تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۳۵ میلیون تومان و تهیه لوازم بهداشتی به منظور انجام امور پرستاری بیماران نیازمند اشاره کرد و افزود: واحد پرستاری مجمع خیرین سلامت ملایر، نسبت به انجام خدمات پرستاری رایگان در منزل بیماران اقدام می کند.

آذرهمایون افزود: این امور شامل انجام پانسمان و بانداژ بیمار زخم بستر به مدت ۳۰ روز توسط گیتی عبدلی و بهبودی کامل بیمار بوده است، همچنین سونداژ بیمار توسط فاطمه عبدالملکی، تزریق سرم توسط زهرا مرادی و تعویض سوند توسط فاطمه ستاری، صورت پذیرفت.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر در زمینه تشریح عملکرد واحد آموزش، گفت: در راستای آموزش همگانی به خانواده ها، ارسال مطالب آموزشی در پنج گروه مجمع خیرین سلامت و گروه آموزش و پیشگیری انجام و مطالب آموزشی از طریق سوپروایزر آموزشی بیمارستان‌ها و مسئولان آموزش مرکز بهداشت با موضوعات فشار خون، هپاتیت، آلودگی هوا و مهارت های زندگی تهیه شد.

آذرهمایون افزود: خیرین ملایری در زمینه تأمین تجهیزات پزشکی همواره پیش قدم بوده‌اند و در همین راستا ماه گذشته اهدای یک عدد تشک مواج، اهدای یک عدد ویلچیر، واکر و صندلی حمام از طرف رویا سهرابی به نیابت از مادرشان شادروان بهار دهقان، اهدای یک کپسول و مانومتر ریال اهدائی توسط قدم خیر نجاری، صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه جلسات کمیته های آموزش، پرستاری و اهدای عضو و نشست هیات مدیره مجمع با نمایندگان تربیت بدنی و شهرداری برگزار شد، گفت: راه اندازی مجدد صدور کارت اهدای عضو صدور پنج مورد کارت اهدای عضو و برگزاری جشنواره غذا با مشارکت بانوان خیّر و شهرداری رقم خورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجمع خیرین سلامت استانی شهرستانها مجمع خیرین سلامت ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل دفتر توسعه خانه‌های هلال کشور ظهر چهارشنبه در آئین افتتاحیه خانه هلال شهرستان دشتستان گفت: وقتی از نیاز و اهمیت وجودی این مکان‌ها در روستا و مناطق کم برخوردار صحبت شود به مراتب راه توسعه خانه‌های هلال در سطح کشور نیز هموار تر خواهد شد

عباس احد پور افزود: یکی از موارد مهم در فعالیت و وجود این خانه‌ها توسعه آموزش‌های امدادی و بالا بردن توان خود امدادی مردم در زمان وقوع حوادث است این امر به خودی خود در نمایش اهداف تأسیس خانه‌های هلال نقش مؤثری دارد.

وی با اشاره به وجود ۱۴۲ روستا در شهرستان دشتستان تصریح کرد: بایستی تلاش مضاعفی در پیش گرفت و در تأسیس خانه هلال در این منطق همت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش شما در همراه کردن خیرین در این مسیر خدمت‌رسانی جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرکل دفتر توسعه خانه‌های هلال احمر کشور یادآور شد: در بحث امانات تجهیزات پزشکی باید بحث وقف و امانت بودن را در نگاه مردم نهادینه کنیم و بی شک این مهم باعث افزایش همراهی و همکاری مردم خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به نقش خیرین در ارتقا خدمات خانه‌های هلال گفت: در جذب خیرین تلاش‌های بیشتری باید در دستور کار قرار گیرد این امر مستلزم برنامه ریزی و مدیریت است.

کد خبر 6094226

دیگر خبرها

  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • نقش کلیدی لوازم پزشکی در بهبود سلامت بیماران
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی در کشور انجام می شود
  • محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه