Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 180 ویژه برنامه فرهنگی به مناسبت هفته ازدواج در شهرستان های سراسر استان سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، ادهم کرد در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: ویژه برنامه های گرامیداشت هفته ازدواج در سیستان و بلوچستان به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا ۲ سال وقفه افتاد و امسال هفته ازدواج امسال از  دهم تیرماه مصادف با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) آغاز و تا 16 تیرماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان افزود: بیش از 180 ویژه برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته ازدواج در شهرستان های سراسر استان سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد.

کرد اظهارداشت: برگزاری کارگاه مشاوره ازدواج در ۲۶ شهرستان سیستان و بلوچستان،برگزاری جشن وصال، ترویج فرهنگ ازدواج آسان از طریق رسانه و فضای مجازی،برگزاری ستاد ساماندهی  ازدواج و برگزاری ۷۰ کارگاه آموزشی از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت هفته ازدواج در این استان است.

وی بیان کرد: ۵۸۳ کارگاه آموزشی ازدواج در ۲۶ شهرستان سیستان و بلوچستان با اعتبار ۴۶ میلیون تومان توسط اداره ورزش و جوانان این استان به طور رایگان برگزار شده است.

وی اظهارداشت: هشت مرکز مشاوره ازدواج توسط اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در شهرهای مختلف این استان راه‌اندازی شده است.

کرد بیان کرد : در هفته ازدواج امسال مشاوره های رایگان به زوج ها توسط مراکز مشاوره اداره کل ارائه خواهد شد . 

در پایان این نشست خبری ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان بپاس همکاری، تعامل و همچنین انعکاس بموقع رویدادهای مهم حوزه جوانان توسط اصحاب رسانه با اهدای لوح تقدیر از آنها تجلیل بعمل آورد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته ازدواج استان سیستان و بلوچستان هفته ازدواج ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت