Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع رسانه‌ای، از حمله سایبری گسترده امروز علیه سامانه مترو تل آویو خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع رسانه‌ای، امروز (دوشنبه، ۴ ژوئیه) از حمله سایبری گسترده علیه سیستم عامل‌ها، مانیتور‌های کنترلی و سرور‌های متروی تل آویو خبر دادند.

کانال تلگرامی «صابرین نیوز»، امروز، با انتشار خبری فوری از حمله سایبری گسترده از خاک عراق با هدف قرار دادن سیستم عامل‌ها، مانتیور‌های کنترلی و سرور‌های متروی تل‌آویو گزارش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این چندمین بار است که وبگاه‌ها و سرور‌های حکومتی رژیم صهیونیستی از مبدأ عراق هدف حمله سایبری قرار می‌گیرند. آخرین حمله صورت گرفته از این دست به اواخر خردادماه گذشته باز می‌گردد که طی آن، گروه «Sharpboys» سایت‌های گردشگری رژیم صهیونیستی حاوی اطلاعات و کارت‌های اعتباری ۲۰۰ نفر را مورد حمله سایبری از نوع «malwar» (حمله بدافزاری) قرار داد.

اردیبهشت‌ماه گذشته نیز، تیم سایبری موسوم به «الطاهره» عراق با شعار «یالثارات ابومهدی المهندس» حمله گسترده‌ای به زیرساخت‌های بخش حمل و نقل رژیم صهیونیستی انجام داد و بزرگترین شرکت ترابری رژیم صهیونیستی را از کار انداخت.

پیش از آن، در فروردین ماه نیز، هکر‌های عراقی در دو روز متوالی، وب‌سایت و سرور‌های فرودگاه بن‌گوریون در تل‌آویو، وبگاه بانک «اسرائیل» را از دسترس خارج کردند و گروه موسوم به «الطاهره» ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت حمله سایبری به پایگاه‌های و سرور‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پایگاه اطلاع رسانی کانال ۹ تلویزیون رژیم صهیونیستی را نیز هدف حمله سایبری قرار داده است.

صابرین نیوز، در همان روز گزارش داد بود که این حمله سایبری از خاک عراق و در ساعت ۱:۲۰ بامداد یعنی در همان ساعتی که در تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸، سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به شهادت رسیدند، صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمله سایبری مترو تل آویو حمله سایبری گسترده رژیم صهیونیستی تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی، اینبار در جولان اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد سه‌شنبه اعلام کرد که حمله جدیدی را علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است.

پایگاه خبری المیادین بامداد سه‌شنبه گزارش داد که مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که در حمایت از مردم نوار غزه، پایگاه «یاردن» در جولان اشغالی را با استفاده از پهپاد هدف قرار داده است.

ساعاتی پیش نیز، گروه مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه اسرائیلی «یوهنتن» در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

این سومین حمله رزمندگان مقاومت اسلامی عراق در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته به شمار می‌رود.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

کد خبر 6098838

دیگر خبرها

  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی، اینبار در جولان اشغالی
  • احتمال توقف مذاکرات میان حماس و تل‌آویو در سایه تهدید علیه رفح
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب سرزمین های اشغالی | جزئیات آمار مقاومت عراق در ۲۰۰ روز پس از طوفان الاقصی
  • آتش‌بس یا تقسیم کار واشنگتن و تل‌آویو برای ادامه جنایت‌گری؟
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • تظاهرات گسترده علیه نتیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت