Web Analytics Made Easy - Statcounter

رالف بانتل، یک هوادار سوئیسی تیم بازل به مدت ۱۰ سال پس از بازی مقابل اینتر، به دلیلی عجیب در شهر میلان اقامت داشته!

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سال ۲۰۰۴ و در جریان دیدار اینتر برابر بازل در لیگ قهرمان، رالف بانتل، یک هوادار شال و کلاه کرده سوئیسی که به سن‌سیرو آمده به سرویس بهداشتی می‌رود. برمی‌گردد اما نمی‌تواند دوستش را تا پایان بازی پیدا کند و همان‌جا تصمیمی عجیب می‌گیرد: من در شهر میلان می‌مانم!

۱۰ سال بعد از آن ماجرا ‌رالف در گفت و گو با Schweiz am Sonntag گفته: از دستشویی بیرون آمدم و ناگهان خودم را در بخشی دیگر از ورزشگاه دیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۰ یورو پول در جیبم بود، تلفن همراه نداشتم و شروع به پرسه زدن در شهر میلان کردم. مردم به من غذا و سیگار می‌دادند و یک دانشجو به من کیسه خواب داد! هفته‌ای یک بار به حمام عمومی می‌رفتم و پاتوقم کتابخانه عمومی شهر بود. برایم هیچ دلیلی برای بازگشت به خانه وجود نداشت. از آزادی در شهر میلان لذت می‌بردم.

 

پس از پایان بازی اخبار گم‌شدن رالف منتشر شد اما او هیچ دوست یا آشنای نزدیکی نداشت و در حقیقت پس از گذراندن دوره‌ای سخت در مرکز ترک اعتیاد به نوشیدنی‌های الکی به ایتالیا سفر کرده بود.

پس از شکستگی پای رالف، کارکنان بیمارستان متوجه شدند او بیمه ندارد. ماجرا به کنسولگری سوئیس کشیده شد تا رالف به سوئیس برگردد و در یکی از مراکز نگهداری از سالمندان زندگی کند. توصیف او از یک دهه زندگی در میلان جذاب بود: اینجا حس خوبی دارم. ۱۰ سال زندگی در میلان بس بود. خوش گذشت!

انتهای پیام//

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اینتر بازل شهر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت

مصاف قهرمان فصل گذشته سری A با شاگردان دانیله دروسی در ناپل با تقسیم امتیازات به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا، امشب (یکشنبه) از ساعت 19:30 به وقت تهران دو بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین بازی در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای شهر ناپل، تیم‌های فوتبال ناپولی و رم به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

در این بازی که هر یک از تیم‌ها، یک بار از حریف خود پیش افتاد، ابتدا رم توسط پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی در دقیقه 59 دروازه حریف را باز کرد. این پنالتی را سردار آزمون مهاجم ایرانی رمی‌ها گرفت که از ابتدا تا دقیقه 69 در ترکیب روسونری حضور داشت و با خطای ژسوس بازیکن ناپولی در محوطه جریمه تیم میزبان نقش بر زمین شد.

ناپولی در دقیقه 65 با گلزنی ماتیاس اولیویرا کار را به تساوی کشاند و در دقیقه 84 با گلی که ویکتور اوسیمن از روی نقطه پنالتی زد، ورق را به سود خود برگرداند. رم اما از این بازی دست خالی برنگشت چرا که درست یک دقیقه به پایان مسابقه، مهاجم انگلیسی‌اش تامی آبراهام گل تساوی را به ثمر رساند.

آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی

 

با این نتیجه رم 59 امتیازی شد و بالاتر از آتالانتایی که در بازی همزمان امپولی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد، در رده پنجم باقی ماند، هرچند با یک بازی بیشتر. ناپولی هم با 50 امتیاز کماکان در رده هشتم جدول ایستاده است.

در آخرین بازی امشب سری A از ساعت 22:15 فیورنتینا پذیرای ساسولو خواهد بود.

در جدول رده‌بندی سری A، اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با 89 امتیاز صدرنشین است، میلان با 70 امتیاز در رده دوم قرار دارد و یوونتوس 65 امتیاز نیز سوم است.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس چه بود؟
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت