Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اثری شامل شعر و دکلمه میلاد عرفان‌پور را به مناسبت درگذشت بانوی فقید و ارجمند کونیکو یامامورا مادر ژاپنی شهید محمد بابایی منتشر کرد.

موسیقی این اثر توسط علی مهربانی ساخته شده است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

کونیکو یامامورا (سبا بابایی) مادر ژاپنی شهید محمد بابایی که از چندی پیش به علت ضایعه تنفسی در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) بستری بود روز جمعه ۱۰ تیرماه درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم وداع با پیکر وی عصر شنبه (۱۱ تیر) در معراج الشهدای تهران برگزار شد. 

مراسم تشییع پیکر کونیکو یامامورا (سبا بابایی) یکشنبه (۱۲ تیرماه) از مقابل مسجد انصارالحسین (ع) در خیابان پنجم نیرو هوایی برگزار و پیکر وی در قطعه ۴۵ بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد. پیش از خاکسپاری، مراسم وداع با مادر بر سر مزار شهیدمحمد بابایی در قطعه ۲۸ بهشت زهرا برگزار شد.

کتاب مهاجر سرزمین آفتاب روایت زندگی سبا بابایی بارها و بارها تجدید چاپ شده است. این کتاب علاوه بر زندگی او، به مسلمان شدن و شهادت فرزندش محمد بابایی نیز می‌پردازد.

کونیکو یامامورا به عنوان سرپرست نمادین کاروان ایران در پارالمپیک ۲۰۲۰ راهی مسابقات شده بود. او تنها مادر شهید دفاع مقدس با اصالت ژاپنی است، محمد بابایی فرزند شهیدش جوان ۱۹ ساله‌ای بود که هم در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های زیادی داشت و هم در زمان جنگ تحمیلی با وجود سن کم، راهی جبهه‌ها شد تا از اسلام و ایران دفاع کند که در عملیات والفجر یک، در منطقه فکه به شهادت رسید.

برچسب‌ها سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سبا بابایی شعر موسیقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سبا بابایی شعر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سبا بابایی شعر موسیقی کونیکو یامامورا محمد بابایی سبا بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید مطهر حاج محمد رنجنوش

دریافت 39 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تشییع پیکر مطهر شهید پاسدار حاج محمد رنجنوش بر روی دستان مردم شهید پرور و انقلابی همدان در میدان میدان امام خمینی ره برگزار شد.

کد خبر 6096484

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول
  • تشییع پیکر مطهر شهید «حاج محمد رنجنوش»
  • تشییع پیکر شهید مطهر حاج محمد رنجنوش
  • ببینید | نماهنگ جدید شریک جرم منتشر شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • فیلمی از مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده در روستای ده محمد
  • نماهنگ جدید شریک جرم منتشر شد
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • «با مردم»، نماهنگ جدید مهدی رسولی منتشر شد + دانلود
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام