Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه عکس «غمی دگر» به مناسبت چهلمین روز حادثه متروپل، به همت خانه عکاسان ایران عصر یکشنبه ۱۲ تیر در گالری شماره یک خانه عکاسان ایران حوزه هنری افتتاح شد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، سید احسان باقری مدیر خانه عکاسان ایران در مورد برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه عکس «غمی دگر» به مناسبت چهلمین روز حادثه متروپل با آثاری از ۱۲ عکاس خوزستانی که نخستین ساعات حادثه در موقعیت آن حضور داشتند و تا روز‌های بعد هم عکاسی را ادامه دادند، برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در همین راستا افزود: ۳۶ اثر از این ۱۲ عکاس در نمایشگاه «غمی دگر» در قطع‌های ۱۰۰ سانتی‌متر در ۷۰ سانتی‌متر، ۱۵۰ در ۱۰۰ سانتی‌متر در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده شده است. یک عکس هم در اندازه ۱۵۰ در ۲۵۰ سانتی‌متر ورودی نمایشگاه نصب شده است.

باقری ادامه داد: گردآورنده این آثار مرتضی جابریان از عکاسان خوب خوزستانی است و در این نمایشگاه عکس‌هایی از امین نظری، علی محمدی، محمد امین انصاری، فاطمه رحیماویان، حسین عبدالله اصل، میلاد حمادی، مونا صیافی‌زاده، مرتضی جابریان، رضا سلیمانی، سید خلیل موسوی، شایان حاجی‌نجف و هادی آبیار به نمایش درآمده است.

مدیر خانه عکاسان ایران در مورد عکس‌های این نمایشگاه گفت: نمایشگاه عکس «غمی دگر» شامل آثاری است که ساختمان متروپل و فجایع پیرامون‌اش، تدفین کشته‌شدگان آن، حضور رئیس جمهوری در منازل داغ دیدگان و حضور نیرو‌های جهادی و مردمی از زوایای گوناگون را به تصویر می‌کشد.

باقری افزود: تلاش داریم تا در کنار این نمایشگاه «نشست عکاسی بحران» را نیز برگزار کنیم.

مدیر خانه عکاسان ایران در پایان با دعوت از علاقه‌مندان برای تماشای این آثار گفت: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از دوشنبه ۱۳ تیر الی ۲۹ تیر ۱۴۰۱ به جز روز‌های پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت ۹ الی ۱۸ به حوزه هنری واقع در خیابان سمیه تقاطع خیابان حافظ مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حوزه هنری نمایشگاه عکس حادثه متروپل خانه عکاسان هنرهای تجسمی خانه عکاسان ایران نمایشگاه عکس حوزه هنری سانتی متر غمی دگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی فرهنگسرای اخلاق، نمایشگاه انفرادی نقاشی با عنوان «آرامش در سکوت» که شامل آثار مهسا خان‌احمدی است، از جمعه هفتم اردیبهشت در نگارخانه کلک خیال برپا می‌شود.

مهسا خان‌احمدی متولد ۱۳۶۳ و کارشناس رشته تصویرسازی و فارغ‌التحصیل کاردانی رشته گرافیک دانشگاه جامع علمی کاربردی است که از سال ۸۰ تاکنون در فعالیت‌ها و مسابقات هنری شرکت کرده است. وی از کودکی از نعمت شنوایی و تکلم بی‌بهره بوده ولی امروز با افتخار به عنوان جوان برتر ایرانی بر سکوی افتخار ایستاده است. وی موفقیت‌های بسیاری در کارنامه فعالیت‌های هنری خود دارد از جمله حضور در مسابقات بین‌المللی فنی و حرفه‌ای افراد دارای معلولیت (ابیلمپیک) که مهسا خان‌احمدی به عنوان نماینده ایران در آن شرکت کرد. همچنین شرکت در بیش از ۸۰ نمایشگاه گروهی و انفرادی در شهرها و کشورهای محتلف از جمله بیست و هفتمین دوره مسابقات نقاشی ناشنوایان جهانی در میلان ایتالیا و دریافت لوح تقدیر و شرکت در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از جمله فعالیت‌های خان‌احمدی است.

در این نمایشگاه ۲۱ اثر هنری در ابعاد متفاوت با موضوع تعالی انسانی و تکنیک رنگ روغن و اکرلیک به نمایش گذاشته شده است.

«آرامش در سکوت» ۷ اردیبهشت ساعت ۱۶ افتتاح و به مدت یک هفته از ساعت ۹ تا ۲۰ در نگارخانه کلک خیال آماده بازدید علاقمندان است. نگارخانه کلک خیال در فرهنگسرای اخلاق واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب پارک گلزار، طبقه دوم واقع است.

کد خبر 6088374

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان