Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی پارسایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زمان برگزاری این اردوی ۱۳ روزه از ۱۴ تا ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ خواهد بود. 

وی افزود: انتخاب شهر دهدشت به عنوان میزبان این اردو از سوی فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران انجام شده است. 

رییس هیأت هندبال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۹ هندبالیست پسر رده سنی نوجوانان استان از سوی فدراسیون به این اردو دعوت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پارسایی عنوان کرد: اسامی این ۹ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمد شامل امیرحسین کرمی، احمد آرام، بنیامین خداوردیان، حسین علمی خواه، محمدحسین امینی پرور، ماهان دولتخواه، روح الله عالیخانی پور، رضا سلطانی و آریا مژه گان است. 

وی ابراز داشت: دعوت این ۹ بازیکن کهگیلویه و بویراحمد افتخاری مهم برای ورزش استان و به ویژه رشته هندبال است. 

رییس هیأت هندبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجید پارسایی مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی هندبال فرازبام خائیز دهدشت نیز به عنوان سرپرست تیم ملی هندبال پسران رده سنی نوجوانان در این اردو حضور دارد. 

پارسایی اظهار داشت: امید است که شهر دهدشت میزبان شایسته ای برای هندبالیست های پسر رده سنی نوجوانان شرکت کننده از سراسر کشور در این اردو باشد. 

وی افزود: هدف از برگزاری این اردو حضور مقتدرانه تیم ملی هندبال پسران رده سنی نوجوانان در رقابت های قهرمانی آسیا است. 

پارسایی بیان کرد: رقابت‌ های هندبال پسران رده سنی نوجوانان قهرمانی آسیا به مدت ۱۲ روز و از ۲۵ مردادماه تا پنج شهریورماه امسال در کشور بحرین برگزار می شود. 

وی عنوان کرد: تیم ملی هندبال پسران رده سنی نوجوانان در این رقابت ها با تیم‌ های کره‌ جنوبی، بحرین، هند و ازبکستان همگروه است. 

بیش از ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند. 

برچسب‌ها فدراسیون هندبال اردوی تیم ملی کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هندبال اردوی تیم ملی کهگیلویه و بویراحمد فدراسیون هندبال اردوی تیم ملی کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان یاسوج کهگیلویه و بویراحمد تیم ملی هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان گفت: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
رسول چراغ سحر افزود: هدف از برگزاری این المپیاد که با همکاری هیات کوهنوردی استان برگزار خواهد شد، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان وصعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا است.
وی زمان صعود کوهنوردان را بامداد ۱۲ اردیبهشت اعلام کرد و ادامه داد: مراسم اختتامیه این المپیاد روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور مدیران کشوری و استانی سازمان تأمین اجتماعی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد از معضل خودکشی رنج می‌برد
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی