Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراغه افزود: جهاد تبیین به فرموده رهبری در کنار سایر موارد، وظیفه ذاتی تبلیغات اسلامی است زیرا این سازمان بزرگترین مجموعه و تشکل مردمی طول تاریخ مسلمانان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه کل کارکنان تبلیغات اسلامی استان به اندازه کادر اداری یک مدرسه است، بیان کرد: جمع قابل توجهی از تشکل‌های مردمی در کنار این اداره هستند و بر همین اساس نیز جهاد تبیین به عنوان یک وظیفه ذاتی بر عهده این سازمان مردمی نهاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ۶ هزار هیئت عزاداری و ۲ هزار دسته شاه‌حسین‌گوی ثبتی در آذربایجان‌شرقی فعال بوده و در کنار آن وجود ۲ هزار انجمن اسلامی، مبلغان دینی، مداحان، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و خانه‌ها و موسسه‌های قرآنی، ظرفیت عظیمی برای این سازمان متشکل از مجموعه‌های مردمی است.

وی به اهمیت جهاد تبیین نیز اشاره و بیان کرد: ۷۲ روز بعد از خطبه غدیر، حضرت زهرا(س) را به شهادت رساندند در حالی که اگر در آن زمان به ندای پیامبر(ص) و حضرت علی (ع) گوش فرا داده بودند، امروز با برخی از مسایل روبرو نبودیم.

وی با تاکید بر اینکه توجه به جهاد تبیین در زمان حاضر از مشکلات مسلمانان در آینده جلوگیری می‌کند، بیان کرد: اگر امروز می‌خواهیم شاهد ظهور امام زمان(عج) باشیم، باید اسلام را به درستی تبیین کنیم که مقدمه آن تبیین غدیر است.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی اگر واقعه غدیر خم به درستی در سطح جامعه تبیین نشود، ظهور اتفاق نمی‌افتد.

«حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی» کربلا را عقلانیت محض در کنار تجلی عشق خواند و خطاب به حسینیان مراغه اظهار داشت: حسینیان باید در عزاداری با بصیرت رفتار کنند و عقلانیت را به عنوان شیعه حضرت علی (ع) در تمام مراحل زندگی به ویژه عزاداریهایشان گسترش دهند.

به گزارش ایرنا در این آیین حجت‌الاسلام بهروز جعفری به عنوان رییس اداره تبلیغات اسلامی مراغه معرفی، و از تلاش‌های ۱۲ ساله حجت‌الاسلام والمسلمین علی امیری قدردانی شد؛ «حجت‌الاسلام والمسلمین امیری» چندی پیش به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی معرفی شده بود.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی عید سعید غدیرخم جهاد تبیین مراغه سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی عید سعید غدیرخم جهاد تبیین آذربایجان شرقی عید سعید غدیرخم جهاد تبیین مراغه سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام والمسلمین تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی، با اشاره به بازدیدهای خود از محورهای ارتباطی استان، اظهار کرد: باید هرچه سریع‌تر برای تکمیل این منابع عظیمی که در پروژه‌ها انبار شده و روز به روز قیمت تمام شده آن بالا می‌رود، اقدام کنیم.

وی در پاسخ به خواسته امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی قول داد رام‌های جدیدی به شبکه ریلی استان اضافه شود.

وی با اشاره به پروژه‌های جاده‌ای ایران با کشورهای همسایه در قالب پروژه ایران راه، ادامه داد: باید تمام تلاش خود را برای کاهش نقاط حادثه خیز و سوانح رانندگی بکار گیریم.

بذرپاش با بیان اینکه برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان دستور لازم داده شده است، گفت: شریک کار این آزادراه، یکی از بانک‌های کشور است که به خاطر دلایلی، اهتمام روکش و بهسازی آن را نداشته و ما نیز بر اساس قانون، اختیار ورود و رفع نواقص این مسیر را داریم.

وزیر راه و شهرسازی بر لزوم حضور مدیران بر سر پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: حضور بر سر پروژه‌ها، بازدارنده است.

کد خبر 6089359

دیگر خبرها

  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور