Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عباس بیگ محمدی» با رأی اعضای مجمع انتخاباتی ووشو به‌عنوان رئیس هیئت ووشو استان همدان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، پیش از ظهر دوشنبه مجمع انتخاباتی هیئت ووشو استان همدان با دو کاندیدا برگزار شد.

در این مجمع عباس بیگ محمدی از مجموع ۲۱ رأی مأخوذه با قاطعیت آرا به‌عنوان رئیس هیئت ووشو استان همدان برای چهار سال انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است مسلم قاسمی رئیس پیشین این هیئت قبل از آغاز فرایند رأی‌گیری به‌صورت رسمی از کاندیداتوری ریاست هیئت ووشو استان همدان انصراف داد.

در ادامه نیز با انتخاب حاضرین فریبا شادمانی با ۲۱ رأی به‌عنوان نایب‌رئیس بانوان، حمید گلزاری با ۲۱ رأی به‌عنوان خزانه‌دار، افشین آبان با ۲۱ رأی به‌عنوان کارشناس خبره ورزشی، مسلم قاسمی و سمیه دارایی به ترتیب با ۱۹ و ۱۸ رأی به‌عنوان اعضای هیئت‌رئیسه هیئت ووشو استان همدان انتخاب شدند.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجمع انتخاباتی هیئت ووشو استان همدان رأی به عنوان ۲۱ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری که طی یک سال اخیر در کنار امیر قلعه‌نویی به‌عنوان مربی حضور داشته و پیشتر هم با یحیی گل‌محمدی، مجید جلالی و ... کار کرده بود، حالا در قامت مربی و مسؤول فنی از سوی باشگاه تراکتور انتخاب شده است.

باشگاه تراکتور قصد داشت یحیی گل‌محمدی را به‌عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کند که فعلا شرایط او فراهم نشده تا تصمیم بگیرد حمید مطهری که سابقه کار با یحیی را در پرسپولیس داشته، به‌عنوان مسؤول فنی و مربی تا پایان فصل جاری انتخاب کند.

حمید مطهری که پس از مدت‌ها فعالیت در کنار یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت به‌عنوان سرمربی کارش را ادامه بدهد و هدایت نساجی مازندران را در دور رفت لیگ بیست و دوم عهده‌دار شده بود و پس از آن نیز به تیم ملی رفت و در کنار قلعه‌نویی فعالیتش را ادامه داد، اکنون دوباره به عرصه باشگاهی بازگشت.

مطهری پس از تجربه فعالیت به‌عنوان مربی در هشت باشگاه مختلف ازجمله پرسپولیس، شهرخودرو، نساجی، سایپا و .... حالا راهی تراکتور می‌شود و در شرایطی به‌عنوان مسؤول فنی سرخ پوشان تبریزی انتخاب شده که احتمالا قرار است در آینده یحیی گل‌محمدی نیز در راس کادر فنی این تیم قرار بگیرد.

باشگاه تراکتور پس از اینکه در توافقی دو جانبه به پایان همکاری با پاکو خمس رسید، در دیدار اخیرش مقابل نساجی مازندران بدون حضور این سرمربی اسپانیایی به میدان رفت ولی حالا در آستانه مسابقه جام حذفی برابر ذوب‌آهن تصمیم گرفته وضعیت نیمکت خود را مشخص کند.

تراکتور در ادامه رقابت‌های جام حذفی و لیگ برتر حمید مطهری را در کنار خط خواهد داشت تا اینکه شرایط حضور یحیی گل‌محمدی فراهم شود و هدایت سرخ پوشان تبریزی را برعهده بگیرد.

دیگر خبرها

  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد