Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد آرامش  گفت: بر اساس آمارهای اعلام شده، سیستان و بلوچستان توانسته رتبه نخست کشور را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب کند.

او گفت: این موفقیت مرهون مشارکت اتحادیه و تعاونی‌هایی است که با وجود مشکلات و چالش‌های فراوان، نه تنها وقفه‌ای در کار آنها ایجاد نشد بلکه با پیگیری و خوش عهدی توانستند در صدر استان‌های کشور از حیث اجرای طرح قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان  گفت: در طرح نهضت ملی مسکن در مجموع ۲۶ شرکت تعاونی مسکن و عمران در سه شهرستان زاهدان، چابهار و ایرانشهر مشارکت دارند.

او گفت: این شرکت‌های تعاونی که از خوشنامان عرصه ساخت و ساز مسکن سیستان و بلوچستان به شمار می‌روند، کار ساخت ‌پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی را در طرح نهضت ملی مسکن بر عهده دارند.

آرامش گفت: هم‌اینک این طرح در شهرستان زاهدان حدود ۵۰ درصد و در سایر شهرستان ها ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او گفت:از سالیان گذشته نقش اتحادیه و شرکت های تعاونی مسکن در ساخت و ساز منطبق با اصول و مقررات در جای جای سیستان و بلوچستان پررنگ بوده و این تجربه گران بها ضامن موفقیت آنان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: این آمادگی وجود دارد تا به محض آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نقاط دیگر استان، از شرکت های تعاونی خوشنام در این حوزه برای پیشبرد مطلوب طرح استفاده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان طرح نهضت ملی مسکن اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد

پروانه فعالیت شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی به‌عنوان اولین شرکت تعاونی ثبت‌شده دارای مجوز توکن سازی مسکن از سوی اتاق تعاون صادر شد.

پروانه فعالیت این شرکت که با گرایش فعالیت خدمات اداری، مالی و پشتیبانی (توکن سازی دارایی) با اعتبار ۲ ساله صادرشده است، تأثیر قابل‌توجهی در توسعه فعالیت و ارائه خدمات تعاونی به سایر اشخاص حقیقی، حقوقی و نهاد‌های دولتی و حاکمیتی را خواهد داشت.

گفتنی است؛ بانک پارسیان با حمایت از تشکیل اولین شرکت تعاونی توکنایز مسکن بانام «نوآوران لوتوس پیروزی» به‌عنوان بانکی پیشرو با به‌کارگیری این ابزار نو و فناورانه در زمینه واگذاری املاک در قالب مشارکت عمومی قدم پیش گذاشته است. استفاده از فناوری بلاکچین امکان تبدیل یک دارایی بزرگ به واحد‌های کوچک با امکان مدیریت آسان و شفافیت بالا را فراهم می‌کند.

شایان‌ذکر است؛ اولین شرکت تعاونی ثبت‌شده دارای مجوز توکن سازی مسکن در قالب اوراق سهام برای گروه‌های هدف پارسیان بر بستر بلاکچین با ضمانت سرمایه توسط بانک پارسیان توانسته است مجتمع مسکونی، تجاری واداری لوتوس پیروزی واقع در خیابان پیروزی را برای نخستین بار در کشور توکنایز کند و نسبت به جذب سرمایه‌گذاری خرد به گروه‌های هدف در حوزه مسکن گامی مهم بردارد.

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • پرداخت ۴۶ هزارمیلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود