Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار نهاوند، اظهار کرد: هلال‌احمر شهرستان برنامه‌ریزی لازم جهت پشت سر گذاشتن تابستانی ایمن را انجام دهد چرا که شهرستان نهاوند به لحاظ دارابودن برخی نقاط حادثه‌خیز نیازمند توجه ویژه به این موضوع است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، ضرغام احمدوند شب گذشته به همراه معاون سیاسی فرمانداری نهاوند، امام جمعه فیروزان، بخشدار خزل و رئیس جمعیت هلال‌احمر نهاوند و شهردار و اعضای شورای شهر فیروزان از پایگاه امداد جاده‌ای فیروزان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید با اشاره به اینکه نجات جان انسان‌ها وظیفه اصلی هلال‌احمر است، گفت: هلال‌احمر شهرستان برنامه‌ریزی لازم جهت پشت سر گذاشتن تابستانی ایمن را انجام دهد چرا که شهرستان نهاوند به لحاظ دارابودن برخی نقاط حادثه‌خیز نیازمند توجه ویژه به این موضوع است.

فرماندار نهاوند، تاکید کرد: تعامل و هماهنگی نیروهای امدادی سرعت عمل در سوانح و همچنین امکان نجات جان انسان‌ها را افزایش می‌دهد لذا انتظار داریم همچون گذشته تعامل، هم‌افزایی و همدلی بیشتری با مجموعه علوم پزشکی و مشخص اورژانس داشته باشید.

وی افزود: به دستگاه‌های متولی و ذی‌ربط محول شده وظایف خود نسبت به رفع نقاط حادثه‌خیز شهرستان را دنبال کنند لذا انتظار داریم تا تحقق این مهم نیروهای امدادی توجهی ویژه به نقاط حادثه خیر شهرستان در ایام خاص داشته باشند.

احمدوند، گفت: شرایط ژئوفیزیکی نهاوند می طلبد همه نیروهای امدادی در سوانح و حوادث طبیعی و غیرطبیعی برای خدمت رسانی به مردم آمادگی لازم را داشته باشند تا شاهد به حداقل رساندن تلفات احتمالی باشیم.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نهاوند فرماندار نهاوند نقاط حادثه خیز هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی

عادل اربابی مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان خراسان جنوبی با بیان اینکه امدادرسانی به شهرستان‌های گرفتار در سیلاب به طور مستمر در حال انجام است، گفت: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستاهای استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند که نیروهای امدادی هلال‌احمر به این روستاها اعزام شدند و عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

دریافت 36 MB

تصویربردار: سپیده قلندری / تدوینگر: یزدان قربانی 

دیگر خبرها

  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز