Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار نهاوند با بیان اینکه از روند پرداخت تسهیلات در بانک‌های نهاوند گلایه‌مند هستم، گفت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، ضرغام احمدوند ظهر دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند که با حضور اعضا برگزار شد با بیان اینکه جوانان مهم‌ترین سرمایه‌های کشور هستند، گفت: باید با بهره‌گیری از جوانان توانمند و نخبه شهرستان تهدیدهای موجود در حوزه‌های مختلف را به فرصت تبدیل کنیم و در جهت توسعه شهرستان قدم برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ساماندهی امور جوانان در حوزه‌های اشتغال، ازدواج و مسکن از وظایف ماست لذا باید در این زمینه همه امکانات و ظرفیت‌های شهرستان بکار گرفته شود، گفت: بانک‌های عامل شهرستان در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری حسب دستور ریاست محترم جمهور و ابلاغ آن اقدام کنند و همراه و یاور مردم باشند تا گلایه‌های مردمی دراین‌خصوص کاهش پیدا کند.

فرماندار نهاوند، تصریح کرد: ضرورت دارد قبل از برگزاری ستادهای ساماندهی جوانان کمیته‌ها و پیش جلسات با حضور معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری برگزار شود.

وی با بیان اینکه مدیرانی که در ستاد ساماندهی امور جوانان و سایر جلسات در جایگاه پاسخگویی قرار می‌گیرند شخصا در جلسه حاضر شوند، گفت: باید به دنبال علاج مشکلات حوزه‌های مختلف در شهرستان باشیم و طرح عملیاتی برای رفع آنها دهیم.

احمدوند با اشاره به اینکه ساماندهی خیرین شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد تا متناسب با نیاز روز شهرستان از نیات خیر این عزیزان بهره‌مند شویم، گفت: جلسه ستاد ساماندهی جوانان جلسه کم‌اهمیتی نیست لذا باید با برنامه‌ریزی و دستور کار مشخص وارد کار شویم.

وی با بیان اینکه متولیان ورزش شهرستان علاوه بر تلاش در حوزه مدال‌آوری لازم است در حوزه جوانان اقدامات عملیاتی انجام دهند، گفت: باتوجه‌به فروکش کردن کرونا و فرارسیدن تابستان باید برنامه‌ریزی لازم برای اوقات فراغت شود.

فرماندار نهاوند بر ضرورت استفاده از ظرفیت مشاورین باتوجه‌به آسیب‌های کرونا در خانواده ها تاکید کرد و گفت: از ظرفیت دانشگاه‌ها و اساتید دانشگاه در خصوص برگزاری کلاس‌های سبک زندگی و غیره استفاده شود.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار نهاوند فرماندار نهاوند پرداخت تسهیلات بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد

علی نیکزاد ثمرین در گفت‌وگو با روابط عمومی بانک ملی ایران، درخصوص عملکرد بانک ملی ایران گفت: به‌لحاظ اینکه اقتصاد ایران بانک محور است، افرادی که سرمایه‌گذاری می‌کنند، در ابعاد کوچک و بزرگ تسهیلاتی را از بانک‌ها مطالبه می‌کنند. 

وی با تأکید بر اینکه بهتر است بانک‌ها با بنگاهداری، رقیب بخش خصوصی نباشند، افزود: در رأس همه رهبر معظم انقلاب فرمودند بانک‌ها از بنگاهداری خارج شوند که بانک ملی ایران در سال 1402 با 36 همت خروج از بنگاهداری پیشگام شد و کارها را واگذار کرد که جای تقدیر و تشکر دارد. 

 نماینده مردم اردبیل، سرعین و نمین در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که بانک ملی در سال 1403 هم در خروج از بنگاهداری پیشگام باشد و گفت: تمام بانک‌ها باید در این مسیر قدم بگذارند و از مسیر خرید و فروش ملک، ساخت و ساز، تشکیل هلدینگ و ... خارج شوند.

نیکزاد ثمرین در ادامه از اقدام رئیس بانک ملی ایران و هیأت مدیره این بانک برای آغاز پر ثمر خروج از بنگاهداری تقدیر و تشکر کرد. 

وی در خصوص اقدامات بانک ملی ایران در پرداخت تسهیلات تکلیفی در سال 1402 افزود: این بانک بیش از تعهدات خود تسهیلات تکلیفی پرداخت کرده است که این اقدام بسیار ارزشمند است؛ چرا که پرداخت این تسهیلات موضوعات جزیی مردم در زمینه درمان، مسکن، ازدواج و ... را کاهش می‌دهد. 

نماینده مجلس شورای اسلامی تسهیلات خرد را در جذب سرمایه اجتماعی و دلبستگی مردم به نظام بانکی مؤثر دانست و گفت: مردم از عملکرد بانک ملی ایران در زمینه تسهیلات تکلیفی بسیار رضایت دارند و بسیار پسندیده است که در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور درخصوص تسهیلات خرد در استان‌ها تصمیم‌گیری‌های مفیدی انجام شود. 

نیکزاد ثمرین پرداخت تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب و رؤسای ادوار و فعلی دولت تأکید داشتند که بانک ملی ایران به سمت خروج از بنگاهداری حرکت کند. همچنین پیشنهاد دارم بانک ملی در مباحث سرمایه‌گذاری طبق برنامه مدنظر پیش برود و از همه مهمتر در پرداخت تسهیلات خرد برای رفع مشکل مردم طبق آیه « انَّ حَوائِجَ النّاسِ اِلَیکُم مِن نِعَمِ اللهِ عَلَیکُم» اقدام کنند تا خدا به رزق و کارشان برکت دهد.

دیگر خبرها

  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری