Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مدیر امور مسکن راه و شهرسازی گیلان در پاسخ به اینکه «آیا صاحبان خانه‌های نسقی هم می توانند در مسکن ملی ثبت نام کنند»، تصریح کرد: هر سرپرست خانوار و یا مردان و زنان مجرد واجد شرایط مسکن ملی که خانه‌ای به نام خود نداشته باشند می‌توانند ثبت نام کنند.

حسین کشاورز در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بیش از ۱۰۷ هزار نفر در مسکن ملی گیلان ثبت نام کرده‌اند و متقاضیانی که مدارک خود را تکمیل نکرده بودند، حذف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افرادی که ثبت نام آنان حذف شده می‌توانند در صورت تکمیل مدارک خود دوباره ثبت‌نام کنند.

کشاورز با بیان اینکه نیاوردن آورده اولیه باعث حذف هیچ ثبت نام کننده ای نشده است، خاطرنشان کرد: کمتر از ۵۰ درصد از ثبت‌نام کنندگان شرایط اخذ مسکن ملی را دارند و به نظر می رسد مابقی ثبت نام کنندگان به دلیل ارزان تر بودن مسکن ملی نسبت به قیمت مسکن در بازار خواسته اند شانس خود را برای صاحب خانه شدن با مسکن ملی امتحان کنند.

مدیر امور مسکن راه و شهرسازی گیلان در پاسخ به اینکه «آیا صاحبان خانه‌های نسقی هم می توانند در مسکن ملی ثبت نام کنند»، تصریح کرد: هر سرپرست خانوار و یا مردان و زنان مجرد واجد شرایط مسکن ملی که خانه‌ای به نام خود نداشته باشند می‌توانند ثبت نام کنند.

وی افزود: زنان سرپرست خانوار و مردان مجرد واجد شرایط فقط پنج تا هفت درصد ثبت نام کنندگان مسکن ملی را در گیلان تشکیل می‌دهند.  

کشاورز گفت: از واحدهای باقی‌مانده طرح مسکن مهر برای متقاضیان مسکن ملی استفاده می‌شود و هم اکنون در گیلان در شهرستان هایی نظیر لوشان و منجیل این امر تا حدودی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مسکن ملی زنان سرپرست خانوار مردان مجرد ثبت نام کنند مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسکن کارگری در یزد/ خانه دار شدن همه کارگران

فاطمی استاندار یزد در نشست شورای مسکن استان یزد با اشاره به اینکه با سه نوع شرط برای خانه دار شدن کارگران تدابیری اندیشیده شده است، گفت: کارگرانی که زمین دارند ولی آورده اولیه، برای شروع ساخت و ساز ندارند مقرر شده تا تسهیلاتی در اختیار آنها قرار گیرد تا به محض پیدا کردن تمکن مالی شروع به ساخت مسکن کنند.

وی افزود: کارگرانی هم که شرایط ساخت را دارند، ولی زمین ندارند که برای این افراد هم مقرر شده تا زمین طرح نهضت ملی مسکن در قالب مسکن کارگری به آنها تعلق بگیرد و کار ساخت نیز برای آنها صورت گیرد.

فاطمی خاطرنشان کرد: برای کارگرانی هم که دارای زمین هستند و نیاز به تسهیلات دارند مقرر شده همان تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی در اختیارشان قرار گیرد تا شروع به ساخت کنند.

 استاندار با اشاره به اینکه بزودی فرایند اجرایی تهیه و واگذاری و ساخت مسکن کارگری در استان یزد اعلام می‌شود، افزود: قرار است در کارگروهی با حضور معاونت عمرانی، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و خانه کارگر جمع بندی‌های لازم صورت گیرد تا بتوانیم همه کارگران واجد شرایط مسکن کارگری را ساماندهی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • (ویدئو) اولین تصاویر از آتش‌سوزی در گیلان؛ خانه‌های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم (ع) دچار حریق شد
  • ساخت مسکن کارگری در یزد/ خانه دار شدن همه کارگران
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • جمعیت خانه‌ندار‌ها
  • اخطار به صاحبان خانه‌ های خالی برای پرداخت مالیات
  • برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات
  • اخطار به صاحبان خانه های خالی برای پرداخت مالیات
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان