Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هفتاد و چهارمین نشست شورای برنامه‌ریزی المپیاد علمی- دانشجویی کشور با حضور رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل، مدیرکل دفتر آزمون‌سازی و روان‌سنجی سازمان سنجش و روسای کمیته‌های علمی دانشجویی کشور برگزار شد.

دکتر غلامرضا یادگارزاده رئیس مرکز المپیاد علمی دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش با اشاره به اهداف المپیاد علمی _ دانشجویی کشور گفت: این نشست با هدف بحث و تبادل‌نظر در خصوص مسائل و چالش‌های برگزاری المپیاد علمی- دانشجویی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روسای کمیته‌های المپیاد علمی دانشجویی کشور در این نشست درباره انتظارات جامعه علمی از المپیاد دانشجویی، نقش آن در افزایش کیفیت آموزش عالی و مسائل و مشکلات موجود به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش، گفت: برگزاری المپیادها همواره یکی از راه‌های انتخاب برگزیدگان دانشجویی کشور است که باعث تبادل نخبگان با بخش‎های صنعت، خدمات و کشاورزی در کشور شده و در رشد کیفیت آموزش عالی نقش درخور توجهی ایفا کرده است.

وی افزود: از مهمترین محورهای بحث در این نشست حمایت از برگزیدگان المپیاد، افزایش کیفیت آزمون، بازنگری و بهبود در شیوه اجرا، افزایش مشارکت دانشجویان و دانشگاه‌ها در المپیاد و ایجاد نشاط علمی و افزایش میزان استقبال دانشجویان برای شرکت در المپیاد علمی - دانشجویی کشور بود.

در این جلسه همچنین بر راه‌های ترغیب دانشجویان به شرکت در المپیاد و بازنگری آیین‌نامه اجرایی المپیاد با توجه به ظرفیت‎های موجود و تحولات علم و فناوری تأکید شد و روسای کمیته‌های علمی راهکارهای پیشنهادی خود را در خصوص موضوعات مختلف مربوط به المپیاد و پیشبرد اهداف المپیاد دانشجویی ارائه کردند.

کد خبر 5530977

منبع: مهر

کلیدواژه: المپیاد علمی المپیاد دانشجویی سازمان سنجش کنکور 1401 سازمان سنجش دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه تهران دندانپزشکی شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران امتحانات پایان ترم دانشگاه های علوم پزشکی عبدالرسول پورعباس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت علوم مرکز سنجش آموزش پزشکی دفترچه کنکور المپیاد دانشجویی علمی دانشجویی دانشجویی کشور المپیاد علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر گیلان در آیین برگزاری این مراسم افزود: مرحله استانی المپیاد دادرس با حضور گروه‌های برتر ۱۷ شهرستان استان گیلان با مشارکت ۲۳۸ دانش آموز برگزار شده است.

هادی سلیمی افزود: دانش آموزان پس از شرکت در آزمون‌های عملی شامل احیای قلبی_ریوی ، پانسمان و بانداژ، شکستگی وآتل بندی ، اطفای حریق ، اسکان اضطراری ، حمل مصدوم ، پناهگاهی و خروج ایمن در آزمون کتبی نیز باهم رقابت کردند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های برتر خواهران به مسابقات کشوری المپیاد آماده دادرس اعزام می‌شوند اضافه کرد: پس از بررسی و جمع بندی نتایج ، شهرستان‌های رشت، لاهیجان، رودبار مقام اول تا سوم را کسب کردند و گروه شهرستان تالش نیز موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • آیین نامه خودروهای کارکرده هنوز در دولت است
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد