Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در سیستان و بلوچستان استعدادهای خوبی وجود دارد که متاسفانه گاهی از بین می‌رود و نیازمند رسیدگی و پشتیبانی بیشتر و بهتر از آنها هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی صبح امروز  در دیدار سرپرست دانشگاه "ولایت" ایرانشهر اظهار داشت: گزارش ارائه شده نسبت به فعالیت‌‌های انجام شده در دانشگاه ولایت ایرانشهر خوشحال کننده است چرا که دانشگاه ولایت چشم و چراغ شهرستان ایرانشهر و شایسته سرمایه‌گذاری بهتر و بیشتر در ابعاد مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان افزود: باید به نیاز منطقه و استان پاسخ داده و زمینه تحصیلات تکمیلی فراهم شود تا جوانان مستعد استفاده و نیروهای کارآمد تربیت شوند و مایه آبادانی استان و کشور باشند. عمود خیمه دانشگاه کار آموزشی و پژوهشی است و یک محور مهم در این جهت توسعه کمی و به خصوص کیفی فعالیت‌های علمی و پژوهشی است و باید رشته‌های مورد نیاز استان را بر اساس نیاز کنونی و آینده مشخص و در این راستا سرمایه‌گذاری کنید.

امام جمعه زاهدان: فرصت خدمت به مردم زودگذر استامام جمعه زاهدان: پرونده عملکرد مدعیان حقوق بشر چگونه است؟امام جمعه زاهدان: تسهیل خدمات و تکریم مردم اولویت بانک‌ها قرار گیرد

وی خواستار فراهم کردن زمینه جذب بیشتر از میان جوانان مستعد و شایسته شد و بر لزوم ارتقاء سطح خدمات علمی تاکید کرد و ادامه داد: سطح علمی دانشگاه ولایت ایرانشهر در مقایسه با سایر دانشگاه‌های استان و کشور مهم است و دانشجویان باید در زمان تحصیل به خوبی اقناع شوند. در سیستان و بلوچستان استعدادهای خوبی وجود دارد که متاسفانه گاهی از بین می‌رود و نیازمند رسیدگی و پشتیبانی بیشتر و بهتر از آنها هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان عنوان کرد: جنبه‌های تربیتی باید به روح حاکم بر فعالیت‌ها باشند زیرا تاثیر مستقیم بر روی اعمال انسان خواهد داشت به گونه‌ای که علم ابزاری برای استفاده است و اگر فرد به درستی تربیت نشود از این ابزار استفاده مطلوب نخواهد کرد.

آیت‌الله محامی به بیان عرصه‌های مختلف تربیت پرداخت و گفت: تربیت اعتقادی، معنوی،عبادی، سیاسی، اجتماعی، خانوادگی و عاطفی از عرصه‌های مختلف تربیت است و در این بین کار روی جنبه‌های بینشی نیز مهم است زیرا متاسفانه در مواردی خلا عقلانیت وجود دارد و و احساسات غلبه می‌کند و فرد نمی‌تواند تجزیه و تحلیل کرده و تصمیم درست بگیرد.

وی خواستار عدم اکتفا به انجام فعالیت‌های شعاری و نمادین و پرداختن به محتوا جهت تاثیرگذاری بیشتر شد و عنوان کرد: کار محتوایی سخت و غیرقابل گزارش است و در مقابل فعالیت‌های نمادین لازمه کار بوده اما به تنهایی کافی نیست و باید دقت داشته باشیم که انجام برخی فعالیت‌ها نه از روی اجبار بلکه باید به طور خود جوش صورت گیرد.

آیت‌الله محامی خواستار استفاده از همه ظرفیت‌ها شد و عنوان داشت: دامنه فعالیت‌‌ها گسترده و بخشی از امورات جاری است اما باید چند کار را به صورت محوری تعیین و با کار کارشناسی نقطه امتیاز خود را مشخص و روی آن تمرکز کنید تا در آن فعالیت سرآمد شوید.

آیت‌الله محامی سیستان‌ و بلوچستان را دارای مردمانی شریف، نجیب و صبور دانست و عنوان کرد: این مردم شایسته دریافت خدمات بیشتر در ابعاد مختلف هستند.

همچنین حامد نجفی سرپرست دانشگاه ولایت ایرانشهر نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در این دانشگاه پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه ولایت ایرانشهر دو هزار و 200 دانشجو دارد که از این تعداد دو هزار نفر در مقطع کارشناسی و 200 نفر در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل می‌باشند.

انتهای پیام/392/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان دانشگاه ولایت ایرانشهر امام جمعه زاهدان فعالیت ها آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز

ایسنا/البرز مدیرکل صمت البرز گفت: حدود هزار نفر در بخش معدن استان مشغول به کار هستند.

محمد انصاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۱ معدن فعال در استان وجود دارد، اظهار کرد: بیشتر معادن استان به مواد معدنی و مصالح ساختمانی از جمله شن، ماسه و سنگ لاشه ساختمانی اختصاص دارد.

وی در پاسخ به اینکه بیشتر معادن البرز در کدام مناطق متمرکز است، گفت: محدوده تهراندشت در شهرستان ساوجبلاغ بیشتر معادن البرز را در خود جای داده است.

این مسئول تصریح کرد: در مجموع چهار میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال سرمایه گذاری در این معادن صورت گرفته و ۹۸۵ نفر هم در آنها مشغول به کار هستند.

مدیر کل صمت البرز با اشاره به پروانه‌های جدیدی که سال گذشته صادر شده، افزود: سال گذشته در مجموع شش فقره پروانه بهره برداری معدن و شش فقره پروانه اکتشاف در استان صادر شده است.

انصاری ابراز کرد: علاوه بر این، سال گذشته صلاحیت هشت معدن به دلیل عدم فعالیت و انجام تعهدات قانونی بهره بردار سلب شده است.

وی با اشاره به وجود تعدادی معدن غیرفعال در استان گفت: در حال حاضر ۳۰ معدن غیرفعال در استان وجود دارد که با برگزاری جلسات مختلف در صدد فعال سازی آنها هستیم.

انصاری افزود: با اولویت برنامه جامع وزارت صمت در راستای توسعه معادن کشور، تمامی ظرفیت‌های معدنی استان مورد توجه قرار خواهند گرفت تا از فرصت‌های اشتغالزایی و توسعه اقتصادی این بخش بهره برداری لازم انجام گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی