Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران پیش از آغاز هفتادوششمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در خصوص تذکر جلسه قبلی آقای کاشانی مبنی بر فروش ساختمان واحد اتوبوسرانی به ایشان گفتم که مدارک این موضوع را ارائه کنند تا بررسی شود که آیا قوانین در این امر رعایت شده یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا اگر قوانینی رعایت نشده باشد موضوع را دنبال خواهیم کرد. امروز نیز برای ارائه مدارک به ایشان یادآوری خواهم کرد.

او در خصوص تحقق درآمدهای شهرداری تهران ظرف سه ماهه نخست سال جاری نیز گفت: درآمدها به میزانی که باید ماهیانه محقق شود، بدون شک محقق نشده ولی درآمدهای سه ماهه اول شهرداری معمولا کم است چرا که از ابتدای تابستان افراد برای اخذ پروانه مراجعه می‌کنند و درآمدهایی کسب می‌شود، بنابراین در سه ماهه نخست میزان درآمدها درست تنظیم نمی‌شود البته می‌توان میزان این درآمدها را با سال گذشته مقایسه کرد که درآمدهای سه ماهه امسال کمی افزایش داشته ولی به طور کلی خیلی تفاوت ایجاد نشده است؛ به هر ترتیب این سه ماه نباید معیار سنجش و مقایسه قرار بگیرد چرا که عموما محقق نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص فریز شدن حدود ۲۰ هزار پلاک ثبتی در منطقه ۱۷ و ۱۸ پس از به زیر سطح رفتن خط راه‌آهن تهران به تبریز و حریم این خط آهن اظهار کرد: خطی به زیرزمین منتقل شده که باید اصلاحات لازم توسط شهرسازی در آن محدوده اعمال شود. وضعیت افرادی که خانه‌هایشان در لبه خیابان قرار می‌گیرد باید روشن شود و ما این موضوع را دنبال خواهیم کرد تا مشکلات شهروندان این منطقه حل و فصل شود.

چمران در خصوص موضوع حقوق پرسنل شهرداری تهران و ابلاغ احکام آنها نیز گفت: بخشی از این موضوع باید توسط دولت تعیین و تکلیف شود، شهرداری نمی‌تواند به تنهایی این کار را انجام دهد، البته تصمیماتی در حق خود شهرداری تهران توسط آقای فروزنده معاون شهردار گرفته شده و در حال اجراست که البته تصمیمات خوبی است. موضوع افزایش ۵۰ درصدی و حداقل ۴۷ درصدی افزایش به گونه‌ای است که عده‌ای آن را درست نمی‌دانند و بر روی آن انتقاداتی وجود دارد، دولت هم با این موضوع دست به گریبان است. بی تردید هر پیشنهادی داده و تصویب شود، شهرداری آن را انجام می‌دهد و پس از حل مشکل نیز احکام صادر خواهد شد.

کد خبر 688369 منبع: ایسنا برچسب‌ها ریل و راه آهن - قطار مهدی چمران شوراى شهر تهران شهردارى تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ریل و راه آهن قطار مهدی چمران شوراى شهر تهران شهردارى تهران شهر تهران سه ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر

زمین‌های زیر پل‌های تهران، به محل جدید یکسری از کسب و کارهای صنفی تبدیل شده است.

دنیای اقتصاد در گزارشی نوشت: زمین‌های زیر پل‌های تهران، به محل جدید یکسری از کسب و کارهای صنفی تبدیل شده است. از راه‌اندازی کارواش تا صافکاری و نقاشی، از قفل‌سازی و تعمیر شیشه تا بهره‌برداری در قالب پارکینگ خودرو. اراضی پایین پل‌های تهران، زمین‌های شهر محسوب می‌شود و مالک آن یه بهتر است گفته شود «نگهبان این اراضی»، شهرداری تهران است.

حال اگر استفاده تجاری از زیرپل‌های تهران، با اجازه شهرداری است، «درآمد روزانه بودجه شهرداری از این محل» در کدام یک از ردیف‌های مصوب بودجه تهران قید می‌شود؟

اگر هم کاسبی زیرپل، بدون هماهنگی با مدیران شهر بوده، در این صورت این «حیات خلوت» موجود در پایتخت چطور شکل گرفته است که شهرداری به محض «بدهی یک مغازه به شهرداری»، با بلوک سیمانی جلوی کسب و کار او را می‌گیرد اما اینجا در روز روشن، تجارت با اراضی شهر بدون پرداخت «حق شهر» برقرار است؟ عکس از بزرگراه یادگار امام گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • آمادگی ایران برای همکاری صنعتی با آفریقا/ رابطه برد_برد می‌خواهیم
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود