Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-  رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان‌سمنان گفت: رشته های مهندسی حرفه ای فناوری اطلاعات و انیمیشن دیجیتال در مقطع کارشناسی ناپیوسته و امور اداری در مقطع کاردانی در این دانشگاه از ترم جدید دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری آریا از سمنان ،رضا نقدی افزود: شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با تاسیس  سه رشته برای سال تحصیلی 1402 - 1401 در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رشته مهندسی حرفه ای فناوری اطلاعات در مقطع کارشناسی ناپیوسته برای دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود و کارشناسی ناپیوسته انیمیشن دیجیتال و کاردانی  امور اداری برای دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان اخذ شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان‌سمنان ادامه داد: این رشته های درسی در راستای آمایش رشته ها، ضرورت کارآفرینی، افزایش مهارت آموزی و برطرف کردن نیازهای صنعت از مهرماه سال جاری در دانشکده ها دانشجو می پذیرد.

نقدی با اشاره به افزایش شمار رشته های دانشگاه فنی و حرفه ای به 59 رشته اظهارداشت: بیش از چهارهزار دانشجو  در چهار دانشکده در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان حضور دارند.

وی اضافه کرد: ثبت نام پذیرش در مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای  از 14 لغایت 21 تیرماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  انجام می شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان یادآورشد: این دانشگاه به عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و متناسب با فرصت‌های جدید شغلی برای پاسخگویی به نیازهای بازار کار در حوزه‌های مهارتی ، تکنولوژی و همچنین افزایش اشتغال مولد و کاهش بیکاری، فعال است


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سمنان فنی و حرفه ی دانشگاه دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پس از آمریکا؛ حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به پاخواسته اند.
دانشگاه سوربن و ساینس پو یا همان دانشکده معروف علوم سیاسی پاریس به کانون جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان فرانسه تبدیل شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دانشجویان دانشکده علوم سیاسی پاریس از شب گذشته و پس از بازداشت همکلاسی هایشان دست به اعتصاب زده و در حمایت از مردم غزه کلاس‌های خود را تعطیل و در مقابل دانشکده تجمع کردند.
دانشجویان فرانسوی با در دست داشتن پرچم فلسطین و عکس‌های دانشجویان بازداشتی ضمن حمایت از ملت فلسطین؛ با شعار " اسرائیل قاتل و جنایت کار، مکرون همدست و شریک" عملکرد دولت فرانسه را به شدت زیر سئوال بردند.
روز گذشته هم گروهی از دانشجویان حامی فلسطین در جلوی دانشگاه سوربن؛ محل سخنرانی مکرون درباره اروپا و چالش‌های پیش روی آن؛ تجمع کردند که به گفته برخی رسانه‌ها تعداد زیادی از آنها بازداشت شدند.
هنوز پلیس آمار دقیق دانشجویان بازداشت شده در فرانسه را اعلام نکرده است.

دیگر خبرها

  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه