Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: گلستان با دارا بودن ظرفیت های مردمی و زیر ساختی می تواند شروع کننده اتفاقات مثبت و نهادینه کردن آن در کل کشور باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ حجت الاسلام مهدی متقی فر با حضور در دفتر استانی خبرگزاری برنا در گفتگو با خبرنگار این رسانه اظهار کرد: یکی از اهداف ما در سفرهای استانی بررسی ظرفیت ها و ویژگی های مهم و خاص هر استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قطعا هر کدام از استان ها می توانند در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی نمونه اولیه اجرای طرح های ویژه باشند.

متقی فر تصریح کرد: گلستان با دارا بودن ظرفیت های مردمی و زیر ساختی می تواند شروع کننده اتفاقات مثبت و نهادینه کردن آن در کل کشور باشد.

وی در پایان گفت: امیدواریم در دوره جدید شاهد شکوفایی و رشد در امور جوانان و به خصوص حوزه ازدواج و خانواده شاهد باشیم.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ ایرج حیدریان افزود: پارسال در چنین روزی، میانگین آب مخازن سد‌های استان ۶ و سه دهم درصد بود.

حیدریان ادامه داد: آب سد گلستان در آستانه سرریز و از امروز، رهاسازی درحال انجام است.

وی اضافه کرد: ذخیره سد بوستان ۶۲ درصد، وشمگیر ۳۲ درصد و نگارستان نیز ۶۰ درصد است.

استان گلستان دارای ۱۴ سد بزرگ مخزنی به نام‌های کوثر، شهیدچمران، بوستان، گلستان، وشمگیر، نگارستان، شهید ایمری، شهید قربانی، شهید دستغیب، کرند، دانشمند اینچه برون، آلماگل و آلاگل است.

دیگر خبرها

  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • ظرفیت‌های فارس در زمینه ایجاد زنجیره‌های ارزش قابل توجه است
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان