Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@22:52:19 GMT

امحاء ۶ تن ضایعات ماهی در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۱۳۵۹۶

امحاء ۶ تن ضایعات ماهی در شیراز

محمدعلی محسنی‌پور گفت: محموله ضایعات ماهی به دنبال شکایت خودرو‌های عبوری از یک کامیون به پلیس راهور، بابت انتشار بوی تعفن در مسیر ورودی شمال شیراز، شناسایی شد.

محسنی‌پور گفت: موضوع از سوی پلیس راهور برای بررسی به مرکز بهداشت والفجر ارجاع شد و کارشناسان برای بازرسی به محل اعزام شدند، بعد از انجام بازرسی با حضور کارشناسان دستگاه‌های مربوطه، درخواست معدوم سازی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: بازرسان بهداشت محیط و شبکه دامپزشکی با انجام بررسی این محموله، صورتجلسه‌ای را تنظیم کردند و در نهایت کارشناس دامپزشکی دستور معدوم سازی را صادر کرد و به دنبال آن محموله برای امحاء به سایت تبدیل ضایعات، منتقل شد.

یک کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت والفجر شیراز نیز گفت: ضایعات ماهی، معمولا برای تهیه پودر ماهی که یکی از مکمل‌های غذایی در صنعت دام و طیور است، استفاده می‌شود.

محمدعلی واعظ‌زاده گفت: ضایعات ماهی با صدور مجوز‌های قانونی، موافقت استانی و در ماشین‌های یخچال دار پس از انتقال به سایت‌های تبدیلی قابلیت تبدیل شدن به پودر ماهی را دارد.

واعظ‌زاد گفت: پودر ماهی، یک مکمل غذایی و پروتئینی بوده و محصول جامد فرآوری شده‌ای است که از پختن، خشک کردن و آسیاب ماهی یا ضایعات آن، تولید شده و در صنعت دام و طیور مصرف می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز ضایعات ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالیات ماهانه طلافروش‌ها ماهی فقط ۸۰۰ هزار تومان!

دریافت 20 MB کد خبر 6092759

دیگر خبرها

  • طرز تهیه سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو
  • مالیات ماهانه طلافروش‌ها ماهی فقط ۸۰۰ هزار تومان!
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • بررسی علت ترک خوردن سیمان سفید و پودر سنگ چیست؟
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • چگونه پاکستانی‌ها از ضایعات الکترونیکی طلا استخراج می‌کنند؟ (فیلم)
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد