Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه ساختار نانویی در شیمی JNSC با ضریب اثربخشی (Impact Factor) IF=۸ برای سومین سال پیاپی موفق به کسب بالاترین ضریب اثربخشی در بین نشریات ایرانی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پایگاه اطلاعاتی علمی (WOS) Web of Science، همه ساله گزارش استنادی نشریات (Journal Citation Reports) را منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۳۰ ژوئن سال جاری، JCR ۲۰۲۲ منتشر شد که بر این اساس، Journal of Nanostructure in Chemistry با ضریب اثربخشی (Impact Factor) IF=۸ برای سومین سال پیاپی موفق به کسب بالاترین IF در بین نشریات ایرانی شد. گفتنی است، ۱۵۶ نشریه از ایران در JCR ۲۰۲۲ گزارش شده‌اند که در این فهرست تنها ۴۱ نشریه دارای ضریب اثربخشی (IF) هستند.


Journal of Nanostructure in Chemistry (JNSC) وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس است و به مدیر مسئولی امید مرادی، نتایج پژوهش‌های فناوری نانو در شیمی، زیست‌شناسی، بیوتکنولوژی، علم مواد، فیزیک و مهندسی را منتشر می‌کند. این نشریه در سه حوزه موضوعی WOS قرار دارد که رتبه و چارک آن براساس معیار ضریب اثربخشی در جدول زیر نمایش داده شده است.

حوزه موضوعی رتبه در حوزه موضوعی چارک در حوزه موضوعی
Chemistry, Multidisciplinary ۳۸ از ۱۷۹
Materials Science, Multidisciplinary ۷۲ از ۳۴۵
Nanoscience and Nanotechnology ۳۳ از ۱۰۹

شایان ذکر است، براساس آیین‌نامه حمایت از انتشاز مقاله در نشریات منتخب ستاد فناوری نانو، به نویسندگان مقالات فناوری نانوی چاپ شده در مجله JNSC در صورت تأیید در کمیته علمی ستاد نانو، مبلغ ۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال حمایت تشویقی تعلق می‌گیرد. تخب

بر اساس JCR ۲۰۲۲، پس از JNSC، International Journal of Health Policy and Management وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ضریب اثربخشی۴٫۹۶۷، DARU Journal of Pharmaceutical Sciences وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران با ضریب اثربخشی ۴٫۰۸۸ و نشریه BioImpacts وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تبریز با ضریب اثربخشی ۳٫۷۸۳، به ترتیب رتبه‌های دوم تا چهارم را دارا هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نشریه نانویی استاندارد علوم پزشکی وابسته به دانشگاه ضریب اثربخشی حوزه موضوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند. بر این اساس آمادگی داریم ۵۸۰۰ گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، یعقوبعلی نظری امروز در نشست ستاد پشتیبانی از حرکت‌های جهادی استان خراسان رضوی که با حضور سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سازمان بسیج کشور در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ضرورت دارد گروه‌های جهادی تحت ساماندهی قرار بگیرند و برای حل مشکلات در اتصال با دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند در حوزه ساخت راه‌های روستایی متصل با مجموعه راهداری باشند، افزود: ارتباط گروه‌های جهادی که کارکرد تخصصی دارند با دستگاه‌ها باید سامان پیدا کند‌.

وی تاکید کرد: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند؛ بر این اساس آمادگی داریم 5800 گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند.

انتهای پیام/282

 

دیگر خبرها

  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • ادعای حامیان رژیم اسرائیل: جورج سوروس پول اعتراضات دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا را می‌دهد!
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور