Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث امروز سه‌شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف کالای قاچاق ۳۵ میلیاردی در کوه‌چنار

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در شهرستان کوه‌چنار خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده گفت: ماموران انتظامی کوه‌چنار حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی "کازرون-شیراز" به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: مأموران در بازرسی از آن کامیون ۴ دستگاه قهوه‌ساز، ۲ هزار و ۹۵۰ عدد انواع ساعت زنگ‌دار و ۳۷ هزار و ۵۳۲ عدد دستمال پارچه‌ای، اسباب بازی، لیوان، پیانو، گل مصنوعی، آونگ و گوی تزئینی و جعبه موسیقی خارجی قاچاق و فاقد مدارک که به صورت بسیار ماهرانه‌ای در پوشش حمل گالن‌های خالی ۲۰ لیتری جاسازی شده بود را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند که در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف جرثقیل ۸۷ میلیاردی قاچاق در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از کشف یک دستگاه جرثقیل قاچاق به ارزش ۸۷ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کازرون حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک کامیون حامل یک دستگاه جرثقیل مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد پلاک نصب شده بر روی جرثقیل جعلی و به صورت غیرقانونی و قاچاق وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: ارزش جرثقیل مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۸۷ میلیارد ریال برآورد شده است و در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف محموله گیاهان دارویی قاچاق در بوانات

فرمانده انتظامی بوانات از کشف ۹۰ کیلوگرم گیاهان دارویی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه وانت پیکان خبر داد.

سرهنگ ابوالحسن مزارعی گفت: در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته ماموران انتظامی بوانات حین گشت‌زنی هدفمند در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی از آن خودرو ۹۰ کیلوگرم گیاه دارویی قاچاق از نوع آویشن کشف و راننده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی بوانات گفت: ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

توقیف ۲۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۲۸ دستگاه موتور‌سیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ محمدنیکبخت گفت: ماموران انتظامی شهرستان ممسنی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و پاکسازی مکان‌های عمومی و تفرجگاه‌های سطح شهر ۲۸ موتورسیکلت متخلف را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

او گفت: ایجاد مزاحمت برای خانواده‌ها، همراه نداشتن مدارک و انجام حرکات نمایشی و خطرناک از تخلفات راکبان این موتورسیکلت‌ها بوده است.

سرهنگ نیکبخت گفت: پلیس با اعمال طرح‌های مختلف، با مجرمان و برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم قاطعانه برخورد می‌کند و سامانه فوریت‌های ۱۱۰ تمام وقت آماده رسیدگی به خواسته‌های شهروندان است.

توقیف خودور حامل روغن صنعتی قاچاق

فرمانده انتظامی بوانات از توقیف یک دستگاه تانکر حامل روغن صنعتی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابوالحسن مزارعی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و فرآورده‌های نفتی، روز گذشته ماموران پلیس آگاهی شهرستان بوانات حین ایست و بازرسی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

او گفت: در بازرسی از این خودرو ۲۳ هزار و ۹۵۰ لیتر روغن صنعتی قاچاق و فاقد مجوز حمل کشف و راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی بوانات گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلییون ریال برآورد کرده‌اند که مقابله با قاچاق به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است و با قاچاقچیان به شدت مقابله خواهد شد.

کشف تریاک در لامرد

فرمانده انتظامی لامرد از کشف ۹ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهراب زارع‌پور گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لامرد حین گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.
وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی لامرد با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۹ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کشف یک میلیاردی کالای قاچاق در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال توسط ماموران کلانتری دژکرد این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی گفت: در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق، ماموران کلانتری دژکرد حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پژو پارس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۴۰ عدد تیغه، پایه فلزی و موتور پنکه سقفی، ۹ دستگاه چای‌ساز، سبزی خردکن و اسپیکر، ۵ عدد عروسک سخن‌گو و ۳۰ عدد ایرپاد خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی اقلید گفت: ارزش این محموله قاچاق بنا به نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است و راننده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق در داراب

فرمانده انتظامی شهرستان داراب از کشف ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: مأموران انتظامی این فرماندهی پس از اطلاع از نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در ۳ منزل مسکونی در محدوده این شهرستان، با هماهنگی مقام قضائی از مکان‌های مورد نظر بازدید کردند.

او گفت: در بازرسی مأموران از این محل‌ها، ۱۰ دستگاه ماینر خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت:کارشناسان ارزش تجهیزات مذکور را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، از شهروندان خواست: برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از اینگونه موارد مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سوداگر مرگ و همدستانش در دام پلیس جهرم

فرمانده انتظامی جهرم از توقیف سواری پراید و کشف ۹۵ کیلو‌گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای طرح مقابله با قاچاقچیان، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی جهرم- لارستان به یک سواری پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی جهرم با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو ۹۵ کیلو تریاک کشف شد، گفت: راننده قاچاقچی نیز دستگیر شد.

سرهنگ رزمجویی گفت: در این خصوص یک سواری پراید با ۳ سرنشین که اسکورت محموله بود نیز توقیف شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

این مقام انتظامی گفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری آنان در این زمینه بیش از گذشته با مأموران تداوم یابد و هرگونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف گازوئیل قاچاق از منزل مسکونی

فرمانده انتظامی فسا از کشف ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر قاچاق گازوئیل توسط فردی سودجو در یکی از محلات شهرستان فسا، رسیدگی به موضوع در دستور کار افسران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی فسا گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و با پرونده متشکله روانه دادسرا شد و سوخت‌های مکشوفه به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تحویل شد.

احتکار مواد شوینده وخواربار در قیروکارزین

فرمانده انتظامی قیروکارزین از کشف مواد شوینده وخواربار احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قربانعلی روستا گفت: احتکار کالا و عدم عرضه آن ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می‌کند و پلیس با فعالان این عرصه به شدت برخورد خواهد کرد.

او گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی برخالی کردن بار مواد شوینده وخواربار در یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های شهرستان قیر‌وکارزین، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی قیروکارزین گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند مقدار زیادی مواد شوینده و خواربار کشف کنند.

سرهنگ روستا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال احتکار را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، از مردم خواست هرگونه موارد مشابه را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف کالای قاچاق در استهبان

فرمانده انتظامی استهبان گفت: ماموران این فرماندهی موفق به کشف ۴۲ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال شدند.

سرهنگ حسین اکبرپور گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی استهبان حین ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی به یک پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۴۲ طاقه پارچه خارجی قاچاق کشف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استهبان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش پارچه‌های مکشوفه را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی توسط پلیس آباده

فرمانده انتظامی آباده از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع‌آوری و دستگیری ۱۶ معتاد و خرده فروش طی یک هفته گذشته خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی گفت: در راستای مطالبات عمومی و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان با هدف نا امن کردن محلات جرم‌خیز، مأموران انتظامی آباده طرح پاکسازی نقاط آلوده را طی یک هفته گذشته با جدیت اجرا کردند.

او گفت: ماموران موفق شدند در این طرح ضمن جمع‌آوری و دستگیری ۱۶ معتاد و خرده فروش، ۲ کیلو و ۵۲۹ گرم انواع مواد مخدر را نیز کشف کنند.

فرمانده انتظامی آباده با اشاره به اینکه در این خصوص ۲ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتور‌سیکلت متعلق به خرده فروشان که به وسیله آن‌ها اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کردند توقیف شد، افزود: کشف ۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه و دستگیری یک سارق در این خصوص، دستگیری ۱۳ سارق و کشف ۲۷ فقره انواع سرقت‌ها، توقیف ۳۷ دستگاه وسایط نقلیه مزاحم و متخلف، دستگیری ۱۳ متهم و کشف ۱۵ فقره پرونده اعم از کلاهبرداری و جرایم رایانه‌ای از دیگر نتایج اجرای این طرح‌هاست.

سرهنگ مسعودی گفت: طرح‌های پاکسازی در رابطه با خرده فروشان و دستگیری مجرمین و سارقان به صورت مستمر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و پلیس با هنجار‌شکنان برابر قانون به شدت برخورد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان محور های مواصلاتی به یک فرمانده انتظامی بوانات بازرسی از این خودرو شهرستان خبر میلیارد ریال برآورد ماموران پلیس آگاهی روغن صنعتی قاچاق ماموران انتظامی روانه دادسرا شد بازرسی از آن کارشناسان ارزش مواد شوینده قاچاق به ارزش دستور کار میلیون ریال منزل مسکونی کالای قاچاق خارجی قاچاق مرجع قضائی یک میلیارد مواد مخدر موفق شدند قاچاق کشف یک دستگاه یک سواری او گفت کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۱۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی تعداد قابل توجهی تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۲۹۳ انواع کمپرسور و تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی و پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748551

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه