Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر صدفی با بیان اینکه تاکنون هیچ مجوزی در این زمینه در مهاباد صادر نشده، گفت: با توجه به اینکه برخورد با متصدیان اینگونه مکان‌ها تنها به گرفتن یک تعهدنامه خلاصه می‌شود از اینرو این افراد دوباره پس از یک ماه تا ۴۰ روز فعالیت خود را تکرار می‌کند که در این زمینه نیاز است دستگاه قضایی برخورد جدی تری را در برنامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پارسال در همین راستا و برای ساماندهی اینگونه اماکن ۲۸ باب از این خانه‌های مسافر و منازل اجاره‌ای شناسایی و پلمب شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد گفت: با توجه به اینکه مهاباد یک شهر گردشگری بوده و در تمام ایام سال دارای مسافر و گردشگر است از این رو شمار افرادی که قصد دارند از محل اقامت این افراد جیب خود را پر کنند زیاد بوده و نیاز به نظارت بیشتری در این حوزه است.

صدفی از مسافران و گردشگران این شهرستان خواست در صورت تمایل به اقامت در این شهرستان در هتل‌ها و مهمانپذیر‌های دارای مجوز اسکان پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانه مسافر میراث فرهنگی و گردشگری اماکن عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند

هیأت نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات اعلام کرد:

در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند پ ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

هیات نظارت بر مطبوعات در این خبر اعلام کرده است که متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست، باید به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ ها در مهاباد
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • حال خوش تالاب های کانی برازان و قوپی باباعلی مهاباد
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد