Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@22:17:21 GMT

نصب تابلوهای نام‌گذاری معابر شهری خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۲۱۵۱۱

نصب تابلوهای نام‌گذاری معابر شهری خرم‌آباد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان برای نصب تابلوهای نام‌گذاری در معابر، این سازمان اقدام به نصب و اصلاح بعضی از تابلوهای سطح شهر کرده است.

ایرج بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به درخواست‌های مکرر شهروندان برای نصب تابلوهای نام‌گذاری معابر، اظهار کرد: شهرداری در راستای یکسان‌سازی و بهبود وضعیت شناسایی معابر، کوچه‌ها و دسترسی آسان‌تر شهروندان، تابلوهای معابر و کوچه‌ها در سطح شهر را نصب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال جاری ۱۵۰ عدد تابلو (دیوارکوب و پرچمی) در سطح شهر نصب شده و ادامه عملیات توسط اکیپ مربوطه در دست اقدام است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: ۱۲۰۰ بوته گل فصلی اختر در پارک هنر، بلوارهای شهرداری، آیت‌الله کاشانی و میدان شهید سلیمانی کاشت شده و تقویت سیستم روشنایی فضای سبز حاشیه بلوار دکتر شهیدی و پارک هنر جهت امنیت در شب و رفاه حال شهروندان در حال انجام است.

بابایی گفت: رنگ‌آمیزی مبلمان شهری پارک‌های سطح شهر در راستای خدمت‌رسانی و ساماندهی مبلمان شهری، رنگ‌آمیزی صندلی‌، سطل زباله و ست‌های ورزشی (تندرستی) پارک‌های سطح شهر ازجمله پارک معلم و تپه شهدا از اقدامات سازمان طی چند روز اخیر بوده است.

کد خبر 586356

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر شهرداری خرم آباد خرم آباد پروژه هاي عمراني پروژه های شهری شهرداری شهرداری ها تابلوهای شهری علائم و تابلوهای شهری خدمات شهری ساماندهي شهري تابلوهاي نامگذاري معابر شهري خرم آباد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۲۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد

                                                                      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عبدالصاحب نادری در حاشیه بازدید از معابر درون و برون‌شهری و روستاهای حاشیه شهر ایلام و سایر نقاط شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه باتوجه‌ به تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های متولی در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.   وی در ادامه با اشاره به اینکه باتوجه به حجم بارش‌ها شاهد آب‌گرفتگی مختصر در برخی معابر شهری هستیم، عنوان کرد: از شهروندان و همشهریان فهیم شهرستان تقاضا داریم تا کاهش میزان بارش‌ها از تردد‌های غیرضروری در محور‌های درون و برون‌شهری اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر
  • رنجش شهروندان زابلی از پس زدگی آب فاضلاب در معابر + تصاویر
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • سد معبر عمومی و اشغال پیاده‌روها به هر دلیلی ممنوع است
  • ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد